به گزارش روز سه شنبه مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری بیرجند محمدعلی جاوید گفت: تمامی معابر محدوده شهر بیرجند و پیرامون آن که زیرسازی و شبکه های آب، برق و گاز نیز توسط دستگاه های ذیربط انجام شده است، در صورت پرداخت هزینه آماده سازی توسط اهالی، آسفالت می شود.
وی بیان کرد: آسفالت 78 هزار و 500 متر مربع از معابر سطح شهر با هزینه ای بالغ بر 31 میلیارد ریال در دستور کار واحد عمران شهرداری بیرجند قرار دارد.
شهردار بیرجند از آسفالت معابر شهر شامل معابر بهجت مهرشهر و کارگران خبر داد و افزود: 12 هزار متر مربع از معابر مهرشهر و هشت هزار متر مربع معبر کارگران 22 با مبلغ هشت میلیارد ریال آسفالت می شود.
وی با اشاره به روکش آسفالت معابر خیابان شهید خزاعی (بین انقلاب و مطهری) به مساحت سه هزار و 500 متر مربع، ضلع غرب خیابان مطهری به متراژ هشت هزار متر مربع و 9 هزار و 500 متر مربع از خیابان شهید ذقنی و کلاهدوز (انقلاب) گفت: هزینه روکش این خیابان ها معادل هشت میلیارد و 400 میلیون ریال است.
جاوید از آسفالت خیابان سجاد 6 به متراژ سه هزار متر مربع و هزینه یک میلیارد و 200 میلیون ریال خبر داد و افزود: آسفالت بلوار امام رضا (ع) از بلوار صیاد شیرازی تا بلوار ناصری به متراژ 18 هزار متر مربع و بلوار آوینی از میدان تا مجتمع مسکونی قرارگاه سلمان به متراژ 9 هزار متر مربع و مجموع مبلغ 10 میلیارد و 800 میلیون ریال در برنامه کاری شهرداری قرار دارد.
شهردار بیرجند اظهار داشت: مسیر خیابان نواب تا سجاد 6 نیز به مساحت هفت هزار و 500 متر مربع و با هزینه سه میلیارد ریال انجام خواهد شد.
بنابر این گزارش آسفالت معابر یادشده براساس اولویت و حجم ترافیک، اجرایی خواهد شد.
3028
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.