غلامرضا آقامیرزایی در گفتگو با خبرنگار مهر پیرامون آخرین وضعیت بارش‌های سیل آسا در نقاط مختلف لرستان اظهار داشت: پل «جهادگران» روی رودخانه خرم آباد زیر آب رفته است اما همچنان پل «حاج عمران» دچار مشکل نشده است.

وی با تاکید بر اینکه در صورت بروز مشکل بابت خودروهایی که در مسیر رودخانه دچار خسارت بشوند هیچ تعهدی نداریم، افزود: از شهروندان خواهش می‌کنیم خودروهای خود را از ساحل رودخانه خرم آباد جابه جا کنند تا دچار مشکل نشوند، همچنین تاکید می‌شود مردم خودروهای خود را بیمه کنند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری لرستان با بیان اینکه در شهر پلدختر نیز هنوز مشکلی نداریم، تصریح کرد: در ۱۱ شهرستان استان تاکنون مشکل خاصی نداریم اما همچنان مردم باید در آماده باش باشند.

آقامیرزایی با تاکید بر اینکه مردم تا فردا بعدازظهر ما را کمک کنند، شهروندان گول نخورند و در جریان باشند که براساس پیش بینی‌ها از امروز بعدازظهر تا فردا ۸۰ میلی متر بارندگی در استان داریم، یادآور شد: الان زمین سیرآب است و رودخانه‌ها پر از آب هستند لذا بارش‌های بعدی امکان بروز سیل را بیشتر می‌کند؛ مردم کمک کنند این یک روز باقی مانده مشکلی ایجاد نشود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.