سید حبیب الله موسوی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: با توجه به پیش بینی و هشدار هواشناسی مبنی بر بارندگی بسیار شدید همراه با بالا آمدن سطح رودخانه وحشی کشکان، مادیان رود و چولهول از روز دوشنبه تا چهارشنبه
توصیه مؤکد می‌شود ساکنان ضلع غربی شهر معمولان که در مجاورت حریم و بستر رودخانه قرار دارند منازل خود را تخلیه و به مناطق امن بروند.

وی افزود: روستاییان ساکن حاشیه رودخانه‌ها، ضمن تخلیه منازل از توقف در این نقاط خودداری کنند.

بخشدار معمولان گفت: با توجه به پیش بینی حجم بالای آب رودخانه کشکان، قطع جاده معمولان-خرم آباد و پلدختر محتمل است لذا توصیه می‌شود مادران باردار و بیماران خاص که نیاز به مراقبت دارند در چند روز وقوع سیل در نزدیکی مراکز درمانی شهرستان یا مرکز استان باشند.

موسوی بر آماده باش دهیاران و اعضای شوراها در سطح بخش معمولان تاکید کرد و افزود: شوراها و دهیاران برای وقوع سیلاب احتمالی ضمن اطلاع رسانی به اهالی روستا، تمهیدات لازم را بیاندیشند و در اسرع وقت آن قسمت‌هایی از رودخانه، کانال‌ها و زیر پل‌ها را که احتمال جاری شدن سیل و آبگرفتگی دارند را لایروبی کنند تا از آب گرفتگی در روستاها جلوگیری شود.

وی گفت: شوراها و دهیاران موظف هستند برای مقابله با جاری شدن سیل، آب گرفتگی و هرگونه حوادث احتمالی به ویژه در حوزه روستایی با تجهیزات کامل تا چهارشنبه هفته جاری در سطح روستاها حضور یافته و به حالت آماده باش قرار گیرند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.