به گزارش خبرنگار ایرنا عبدالرحمن رحیمی در جمع خبرنگاران افزود: در حال حاضر ۳۶ نامزد انتخاباتی در شهرستان بروجرد در مرحله تبلیغات هستند و از این تعداد یک نفر درخواست تغییر حوزه داده که در صورتی که انجام شود تعداد کاندیداها ۳۵ نفر خواهد شد.

وی اضافه کرد: تاکنون چهار نفر از بروجرد انصراف داده که یکی از کاندیداها روز گذشته انصراف خود را اعلام کرد و تا زمانی که انصراف ها در فرمانداری ثبت نشود، از نامزد انتخاباتی پذیرفته نیست.

فرماندار بروجرد با اشاره به بازرسی و گشت ها از ستادهای تبلیغاتی اظهار داشت: تیمی برای کنترل و بازرسی از ستادهای تبلیغاتی تشکیل شده و در صورت استفاده از بنر در مکان های غیر مجاز جمع آوری می شود که تاکنون بیش از ۵۰ بنر تبلیغاتی که در مکان های غیر مجاز نصب شده بودند جمع آوری شده است.

رحیمی گفت: با توجه به این که تعداد نامزدهای بروجرد ۳۶ نفر هستند ولی حدود ۱۰ نفر از نامزدها به صورت فعال مشغول به تبلیغات بوده و در ستادها اقداماتی انجام می دهند و از تبلیغات سایر نامزدها خبری نیست.

وی اضافه کرد: ۱۷ نفر از نامزدهای انتخاباتی بروجرد حساب شفافیت مالی تبیلغات افتتاح کرده و مابقی هنوز حسابی در این راستا افتتاح نکرده اند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.