حجت‌الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی روز دوشنبه در همایش روحانیون تراز انقلاب اسلامی در مجموعه فرهنگی و ورزشی حمزه سیدالشهدا خرم‌آباد اظهار داشت: جوانان رویش انقلاب هستند و تربیت هشت میلیون جوان مومن، انقلابی و معنویت گرا باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.

وی تصریح کرد: انقلاب اسلامی فرصتی را برای روحانیون و حوزه های علمیه فراهم کرده که در طول تاریخ بی‌نظیر است، در گذشته مردم به صورت محدود در مواقعی از سال با روحانیون در ارتباط بودند اما امروز به برکت انقلاب ارتباط با علما بیشتر از گذشته شده است.

ویبا بیان اینکه وقوع انقلاب در ۲۲بهمن  ۵۷فرصت مناسبی برای روحانیت ایجاد کرد افزود: ساختارها بخوبی تعریف شده، باید از این ظرفیت عظیم استفاده کنیم و دچار روزمرگی نشویم.

امام جمعه خرم‌آباد اظهار کرد: برای رسیدن به اهداف باید با عزم و تلاش جهادی در مقابل مشکلات ایستادگی، سازوکار مناسب را با مسایل پیدا و به آن هاعمل کرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین شاهرخی بیان کرد: انقلاب اسلامی فرصتی مناسب را ایجاد کرده که با تعامل و همفکری در راستای برنامه‌های گام دوم انقلاب قدم برداریم و این برنامه ها باید با برنامه‌ریزی دقیق اجرا شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.