محمود ثمینی روز شنبه در آیین تجلیل از عوامل اجرایی طرح توانمندسازی زنان روستایی و عشایری در سالن همایش‌های جهاد کشاورزی لرستان اظهار داشت: بانوان در صحنه های مختلف کشور همواره در کنار مردان فعالیت کرده اند.

وی گفت: بانوان در طول انقلاب اسلامی در مبارزه با رژیم طاغوت به مبارزه پرداختند  در هرجا که مردان برای مبارزه علیه رژیم ستم شاهی حضور داشتند، رد پای زنان انقلابی نیز مشاهده می شود، همواره شاهد تلاش های این قشر برای حفظ و اعتلای ارزش های انقلاب اسلامی هم پا با مردان بوده ایم. 

ثمینی بیان کرد: این قشر همچنین در جنگ تحمیلی در جبهه های جنگ به عنوان پشتیبان و پزشک حضور داشتند و برای تمامیت ارضی کشور فرزندان خود را راهی جبهه‌های جنگ کردند.

وی اضافه کرد: بانوان نقش فعالی در توسعه رونق اقتصادی کشور و معشیت خانواده دارند و فعالیت ‌های بسیاری در دستگاه‌های دولتی ایفا می‌کنند. 

معاون استاندار لرستان گفت: بدون شک تربیت زنان و مادران مسلمان ایرانی نقش مهمی در پرورش مردان انقلابی داشت همچنین بانوان نقش بی بدیل در تربیت فرزندان داشته و این نقش انکار ناپذیر است.

ثمینی افزود: نقش بانوان در جامعه باید پررنگ تر باشد در سازندگی و استقلال کشور باید تلاش کرد که در این راستا بانوان تولید کننده روستایی نقش مهمی دارند اما تولید در روستاها باید بازنگری شود و مصرف زدگی نباید فرهنگ شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.