حجت الاسلام و المسلمین سید احمدرضا شاهرخی روز دوشنبه در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی افزود: قطار انقلاب همواره در حال حرکت بوده اما وضعیت نرخ بیکاری لرستان در طول سالهای متمادی رمق را از خانواده ها گرفته و نیازمند اقدام اساسی است.

وی اظهار داشت: هرچند این شرایط حاصل انباشت سنوات است اما وضعیت ما نیازمند نگاه ویژه می باشد چراکه جوانان ما رویش های انقلاب هستند و به گفته رهبر انقلاب مردم  لرستان را به تدین و انقلابی گری می شناسیم بنابراین باید در تراز انقلاب اسلامی برای آنها کار شود.

وی با بیان اینکه اقدامات خوبی در حوزه راههای لرستان صورت گرفته ادامه داد:‌ برای شکستن کمر بیکاری لرستان اقدامات اساسی در مرکز و در فرماندهی اقتصاد مقاومتی صورت بگیرد چراکه با وجود افتتاح طرح های بسیار اما مردم همچنان منتظر اشتغال فرزندان خود در بخش خصوصی یا دولتی هستند.

نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: بیکاری مساله اصلی مردم لرستان است و مادامی که افتتاح ها پاسخ این مطالبه را ندهند مابقی تلاش ها و اقدامات نیز تحت شعاع قرار می گیرد همانطور که مردم سفرهای استانی را می بینند و از نتایج آن سوال می کنند.

حجت الاسلام و المسلمین شاهرخی با بیان اینکه ما از نظام و مدیران فعال و سختکوش حمایت می کنیم گفت: فرزندان لرستان همیشه در جانبازی و دفاع از انقلاب اسلامی برگ های زرینی از تاریخ ورق زدند بنابراین سفر مسوولان ملی باید بیشتر و پربارتر باشد و در روند اجرای مصوبات هم تسریع شود.

وی خواستار تسیع در روند نوسازی و بهسازی بافت های فرسوده استان شو و تصریح کرد: وضعیت کوچه ها و آسفالت خرم آباد بسیار نامناسب و کتابخانه مرکزی خرم بعد از ۱۶ سال هنوز تکمیل نشده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.