حجت الاسلام والمسلمین سید سجاد موسوی روز شنبه در آیین نواخته شدن زنگ انقلاب در دبیرستان دخترانه شاهد شهرستان اظهار داشت: اگر ایران اسلامی تحریم شد، از طرف دیگر به خودباوری و خودکفایی رسید و اگر استکبار سرباز راستین ولایت را شهید کرد نظام سلطه برچیده شد.

وی با تاکید بر اینکه انقلاب اسلامی متعلق به شما جوانان است، عنوان کرد: همان گونه که تاکنون با دلهایتان راه شهدا را ادامه داده اید باید این راه تداوم یابد و انقلابی که به دست شما جوانان سپرده شده  را با بصیرت و شجاعت خود به انقلاب جهانی امام عصر(عج) متصل نمایید.

رییس آموزش و پرورش سلسله نیز گفت: نواختن زنگ انقلاب در مدارس نقش موثری در آشنایی نسل جوان جامعه با حال و هوای روزهای پیروزی انقلاب اسلامی دارد.

حسین فرهادی به ارائه گزارش عملکردی از فعالیت های صورت گرفته در اداره آموزش و پرورش شهرستان پرداخت و افزود: در سال ۹۷ در آزمون کنکور سراسری، ۲۲ نفر از دانش آموزان شهرستان در رشته پزشکی قبول شدند که نشان از پرتلاش بودن این قشر و خدمات ارزشمند معلمان دارد.

وی اظهار داشت: گرامیداشت دهه مبارک فجر فرصت مناسبی برای مرور دستاوردها و آشنایی اقشار مختلف مردم بخصوص نسل جوان با جایگاه جمهوری اسلامی در حوزه‌های مختلف نظامی و علمی در جهان است.

در آیین نواخته شدن زنگ انقلاب شهرستان، امام جمعه الشتر، فرماندار، رئیس دادگستری، معاونین فرماندار، اعضای شورای اداری و جمعی از فرهنگیان و معلمان حضور داشتند. 

بیش از ۱۴ هزار دانش آموز در شهرستان سلسله به تحصیل علم و دانش مشغول هستند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.