محمدعلی واقعی روز پنجشنبه در ششمین نشست شورای پروژه مهر که با حضور مدیران آموزش و پرورش شهرستان‌ها و مناطق استان در اتاق کنفرانس این اداره کل برگزار شد، افزود: هیچ‌گاه نباید به بهانه فصل بازگشایی مدارس حرمت ماه محرم، ماه خون خدا و ماه حزن آل الله شکسته شود.

وی با اشاره به تقارن فصل بازگشایی مدارس با هفته دفاع مقدس و ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان اباعبدالله الحسین (ع) گفت: حفظ و ترویج شعائر دینی و الهی نخستین قدم در مسیر تعلیم و تربیت اسلامی است.
وی اظهار داشت: مهمترین رسالت ما در فرایند تعلیم و تربیت فراهم آوردن زمینه تحصیل بدون دغدغه دانش‌آموزان استان در فضایی شاد، معنوی و مطمئن است.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی از شهدا، رزمندگان، جانبازان، ایثارگران و آزادگان ایران اسلامی به عنوان سرمایه‌های ارزشمند این نظام مقدس یاد کرد و گفت: شهدا، معلمان و اساتید درس ایثار، رشادت و شهامت هستند که با قلم خون خود فرهنگ دفاع از حریم ولایت و حرم آل الله را به ما آموختند.

وی بیان کرد: با نواخته شدن زنگ مهر و مقاومت ۱۸۰ هزار دانش‌آموز دختر و پسر استان خراسان جنوبی در دوره‌های مختلف تحصیلی با یاد و خاطره هشت سال دفاع مقدس آغاز سال تحصیلی جدید را گرامی می‌دارند و در سنگر علم و دانش قرار می گیرند.

واقعی افزود: دستاوردهای امروز ایران اسلامی مرهون رشادت‌های فرزندان این آب و خاک در هشت سال دفاع مقدس و مدافعان حرم و وطن است.

مدیران آموزش و پرورش شهرستان‌ها و مناطق استان خراسان جنوبی نیز در این نشست به ارائه گزارشی از روند اجرای پروژه مهر در شهرستان محل خدمت خود پرداختند.

۷۵۵۹*۳۰۲۸

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.