حیدر بهاروند در مجمع عادی سالانه هیات فوتبال لرستان اظهار داشت: سرمربی تیم ملی با تدبیر انتخاب می‌شود تا به فوتبال ملی آسیب وارد نشود و قطعا تا پایان جام جهانی در خدمت تیم ملی خواهد بود.   

وی افزود: کنفدراسیون فوتبال آسیا (ای‌اف‌سی) با سیاسی کاری و اعمال فشار چالش بزرگی برای تیم‌های باشگاهی بوجود آورد اما با رایزنی‌های فراوان و عزم ملی موفق به کسب میزبانی مسابقات باشگاهی آسیا شدیم و با این رای اقتدار کشور را در ایرانی امن به اثبات رساندیم.

وی افزود: فوتبال به یک صنعت درآمد زا در جهان تبدیل شده و برای توسعه و رشد این رشته ورزشی حضور بخش خصوصی قوی و برنامه ریزی مدون در تمامی حوزه های مدیریتی می‌تواند باعث پیشرفت شود.

بهاروند یکی از اهداف اصلی فدراسیون فوتبال را ارتقای فوتبال بانوان عنوان کرد و گفت: با سرمایه گذاری های لازم در بخش فوتبال بانوان به عنوان نیمی از جمعیت کشور کارهای اساسی و زیر بنایی انجام خواهیم داد.

وی افزود: استان لرستان از نظر مالی و حمایت بخش خصوصی و باشگاه داری از استان های کمتر برخوردار می‌باشد اما حضور ۲بازیکن در ترکیب تیم ملی و حضور بیش از ۷۵بازیکن در لیگ برتر و دسته اول نشان از پویایی فوتبال لرستان دارد.

رییس سازمان لیگ گفت: امیدواریم با حضور بخش خصوصی قوی و حمایت از باشگاه‌داری، شاهد حضور فوتبال لرستان در سطح اول فوتبال کشور باشیم.

بهاروند ادامه داد: سازمان لیگ برگزار کننده فوتبال در تمام رده های سنی است و با ۵۰۰تیم و با برگزاری بیش از چهارهزار مسابقه فوتبال در کشور، سعی شده با توجه به اقبال عمومی به فوتبال با مهار حاشیه ها مسابقات را برگزار کند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.