علیرضا ملکشاهی روز پنجشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان پلدختر اظهار داشت: این طرح ها در زمینه ها مختلف عمرانی ، خدماتی ، زیرساختی به ویژه بازسازی پل ها و راه ارتباطی می باشند.

وی با بیان این که ،دهه فجرفرصت مناسبی برای بیان دستاوردهای نظام است ، افزود: بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی بسیار پر اهمیت است و دولتمردان وظیفه دارند باحضور در بین مردم در برنامه‌های این ایام جهت افزایش امید و اعتماد آنها این دستاوردها بیان کنند.

ملکشاهی به اهمیت انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و یادآورشد: مدیران دستگاه های اجرایی شهرستان در راستای حفظ امنیت و اعتماد مردم ،اصل بی طرفی را در انتخابات رعایت و با حفظ رویکرد های قانونی از یک کاندیدای خاص جانبداری نکنند.

وی صیانت از آرای مردم را وظیفه همگانی دانست و افزود:جهت حضور حداکثری ، شرکت با شکوه در 2حماسه و رویداد مهم راهپیمایی ۲۲ بهمن و انتخابات وظیفه همگانی است.

معاون فرماندار پلدختر به در پیش بودن هفته نیکوکاری اشاره کرد وگفت: در این هفته همه بر اساس حس نوع دوستی و انسان دوستی ،وظیفه داریم با شرکت در این عمل نیکو شادی های خود را با فقرا تقسیم کنیم.

وی افزود:با توجه به نزدیک شدن به ایام نوروز ،مکان های تفریحی، زیارتی و اقامتی شهرستان جهت استقبال از مسافران در تعطیلات نوروز رفع مشکل شوند.

ملکشاهی ازمسوولان خواست در راستای بیان دستاوردها و عملکرد دولت در قالب پوشش خبری با اصحاب رسانه و خبرنگاران گفت و گوکنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.