رضا مریدی‌اصل، مسئول سازمان بسیج رسانه لرستان در این مراسم تعداد آثار ارسالی به این جشنواره را ۲۷۴ اثر در قالب‌های خبر، تیتر، مصاحبه، گزارش، یادداشت، مقاله، عکس، مستند خبری و موشن گرافی عنوان کرد و گفت: ایجاد تعامل بیشتر با رسانه‌ها، ایجاد انگیزه در تولید اخبار در راستای آرمان‌های انقلاب اسلامی و حمایت از تولیدات فاخر و ایجاد فضای سالم رقابتی از مهم‌ترین اهداف این جشنواره است.

وی سیل در لرستان، اقتصاد مقاومتی، دفاع مقدس، رونق تولید، بسیج و حوزه‌ها را از محورهای سومین جشنواره رسانه‌ای ابوذر برشمرد و ادامه داد: محرومیت‌زدایی، بیانیه گام دوم انقلاب، مبارزه با آسیب‌های اجتماعی، مبارزه با فساد، بصیرت و دشمن‌شناسی و دستاوردهای ۴۰ ساله انقلاب اسلامی از دیگر محورهای این جشنواره است.

مریدی‌اصل با بیان این‌که تعداد برگزیدگان ۲۴ اثر است که امروز در این آیین از آن‌ها تجلیل می‌شود، ادامه داد: آثار برتر برای شرکت در جشنواره کشوری ارسال می‌شود این در حالی‌است که بیشتر آثار توسط خبرگزاری ارسال شده است.

وی گفت: در این مراسم که به‌مناسبت گرامی‌داشت یاد و خاطره شهید سپهبد قاسم سلیمانی برگزار شده است، از خانواده شهید مدافع حرم اسماعیل غلامی یاراحمدی تجلیل و از یکی‌از خبرنگاران پیشکسوت لرستانی نیز تجلیل به‌عمل می‌آوریم.

انتهای پیام

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.