‍ حجت الاسلام و المسلمین سید احمدرضا شاهرخی روز جمعه در سخنانی افزود: قبل از بروز حوادث طبیعی باید با اقدام جهادی؛ فعالیتهای پیشگیرانه ای انجام داد که حصول این مهم با استفاده از ظرفیت جوانان انقلابی خواهد بود.

وی با تاکید بر محرومیت‌زدایی مناطق حاشیه ای استان از جمله شهر خرم‌آباد اظهارداشت تاکنون بازدید از ۲محله حاشیه شهر انجام‌شده که محله اسدآبادی یکی از این مناطق است و از قبل و بعد سیل نیز مشکلاتی دارد.

وی بیان کرد: برنامه‌ریزی ریشه‌ای و متفکرانه از جانب مراکز راهبردی در راستای اجرای طرح‌های کلان صورت گرفته که اجرای برخی طرح‌ها زمان‌بر بوده و نیازمند کمک و استفاده از ظرفیت‌های استانی و خارج از استان است.

وی گفت: حضور میدانی مسوولان استانی و کشوری در بافت‌های حاشیه شهرها تاثیرگذار است چراکه می‌توان با پای‌کار آمدن مسئوولان و طرح‌ریزی  کاربردی؛ مدت زمان انجام پروژه‌های کلان و اساسی ویژه این مناطق را کاهش داد.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی با تقدیر از خدمات سپاه در راستای محرومیت‌زدایی و کاهش آسیب‌های اجتماعی تصریح کرد: تلاش می شود طی یک نشست راهبردی با تعیین وظایف ارگان‌ها و نهادها و اجرایی کردن مصوبات در کوتاه‌مدت وضعیت حاکم بر این محلات بهبود یابد.

وی ادامه داد: تلفیق ایمان، امید، انرژی و ابتکار نسل جوان به تجربه، تعهد، دلسوزی، همت و کار مضاعف مسئوولان سبب رفع مشکلات خواهد شد و از طرفی مسئوولان و نمایندگان باید تلاش کنند بودجه و اعتبارات معین‌شده برای استان تخصیص پیدا کند تا شرایط تحول در استان‌های محروم فراهم شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.