شریف خسروی روز چهارشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان سلسله در سالن جلسات فرمانداری، اظهار داشت: هیچ مدیری اجازه ندارد از امکانات دولتی برای تبلیغات نامزدها استفاده نماید و در صورت مشاهده در راستای سالم سازی و سلامت انتخابات با مدیر خاطی به شدت برخورد می شود.

وی با اشاره به انتخابات پیش رو و لزوم کنترل و نظارت بر فضای مجازی شهرستان، تاکید کرد:  قابل قبول نیست که عده ای به دلیل اغراض و منافع شخصی ارکان حکومت، جایگاه فرمانداری، مدیران و یا نمایندگان فعلی را تخریب نمایند.

وی ادامه داد: نباید عده ای به خاطر قطع شدن منافع شخصی خود، اذهان عمومی را مشوش و از فضای موجود سوءاستفاده نمایند.

خسروی با تاکید بر لزوم کنترل این فضا توسط پلیس قضا و برخوردهای بازدارنده لازم توسط دستگاه قضا، عنوان کرد: انتخابات مظهر اراده یک ملت و مردم سالاری دینی است، باید زمینه را بگونه ای فراهم کنیم که مردم با حضور حداکثری در پای صندوق های رای بار دیگر برگ زرینی را در تاریخ کشور رقم بزنند.

رئیس شورای اداری سلسله همچنین  به لزوم نظارت مستمر اعضای ستاد تنظیم بازار افزود: باید گشت های صنعت و معدن و تعزیرات به صورت مستمر نسبت به نظارت بر بازار و کنترل قیمت ها اقدام کنند و سایر دستگاه ها نیز موظفند به آنها کمک نمایند.

خسروی همچنین با انتقاد از کندی پیشرفت پروژه چهارخطه فیروزآباد- الشتر گفت: متاسفانه علیرغم اینکه ازعلاوه بر اعتبارات ملی  ۲ میلیارد تومان نیز از اعتبارات شهرستان  به این طرح اختصاص دادیم اما شاهد پیشرفت چشمگیری در عملیات اجرایی آن نبوده ایم و اگر به همین صورت پیش برود ناچاریم پیمانکار دیگری را برای آن انتخاب کنیم.

وی همچنین با اشاره به لزوم همکاری مدیران دستگاه های اجرایی با رسانه های رسمی شهرستان، افزود: هیچ رسانه ای حق ندارد در قبال انتشار اخبار ادارات درخواست وجه نماید.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.