به گزارش خبرآنلاین لرستان، قاسم ولیزاده در جمع مردم شهر معمولان با اعلام این خبر گفت: نوسازی و بهسازی این دو مدرسه که در سیل فروردین ماه جاری دچار آسیب جدی شده بودند با مشارکت بانک دی به انجام رسیده و دانش آموزان معمولانی از آنها بهره مند  شدند.
مهندس ولیزاده اظهار داشت:  توسعه اجتماعی در کشورهای پیشرفته جهان بستگی کامل به آموزش و پرورش صحیح دارد و از این رو این کشورها پی به این مهم برده و برای آموزش قشر دانش آموزان ارزش فراوان قائلند.

توسعه اجتماعی مهمترین رکن و کانون اصلی پیشرفت یک جامعه است


معاون استاندار افزود: توسعه اجتماعی مهمترین رکن و کانون اصلی پیشرفت یک جامعه است و وجود مدارس مطابق با آموزش های روز دنیا می تواند منجر به توسعه یافتگی و ارتقاء کیفیت زندگی مردم  لرستان شود.
ولیزاده همچنین بیان داشت: جامعه ما به دلیل اعتقادات مذهبی و دینی بستر را برای توسعه و پیشرفت خود محیا می بیند و مشارکت های مردمی و اجتماعی در سیل اخیر نشانگر آن است.
معاون توسعه منابع انسانی استانداری گفت: مشارکت توده های مردم،روحانیون، گروه های پزشکی، نظامیان و تشکل های مردم نهاد در سیل اخیر و تلاش های آنها در رفع مشکلات مردم سیل زده استان نمونه ای بارز از مشارکت خود جوش مردمی بوده و امری ستودنی است

 قدردانی از خیرین و نهادهای شرکت کننده در بازسازی مناطق سیل زده استان


وی در پایان ضمن تشکر و قدردانی از خیرین و نهادهای شرکت کننده در بازسازی مناطق سیل زده استان عنوان کرد: با تلاش های انجام شده از محل اعتبارات اجتماعی کشور مبلغی تحت عنوان تعمیر و تجهیز به مدارس مناطق سیل زده اختصاص یافت که دانش آموزان ورودی مهرماه از امکانات این مدارس بهره مند شدند.

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 1317701
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.