به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی نیروی زمینی ارتش، امیر سرتیپ کیومرث حیدری روز چهارشنبه در حاشیه بازدید از یگان‌های منطقه لرستان اظهار داشت: ارتش جمهوری اسلامی ایران درخصوص ارتقاء منزلت اجتماعی کارکنان گام‌های بلندی را برداشته است و در حوزه تامین مسکن غیرسازمانی برنامه‌های خوبی را برای آینده نزدیک طراحی کرده است.

وی تاکید کرد: در راستای تامین مسکن غیرسازمانی کارکنان نیروی زمینی ارتش که از جمله مهمترین دغدغه‌های آنها است در خرم‌آباد پروژه هزار و ۲۰۰ واحدی مسکن را در دستور کار خود قرار داده‌ایم.

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه بخشی از این پروژه‌ها در آینده افتتاح خواهد شد، خاطرنشان کرد: بخشی از اراضی که متعلق به نیروی زمینی ارتش است را در حال آماده کردن هستیم تا در قالب تعاونی‌هایی مسکن در اختیار کارکنان قرار بدهیم.

حیدری تصریح کرد: امیدواریم بتوانیم با این اقدامات مشکل مسکن غیرسازمانی کارکنان ارتش به ویژه در این استان را حل کنیم.

تامین معیشت کارکنان ارتش از مهمترین مطالبات فرماندهی معظم کل قوا است

وی در مرکز آموزش شهدای مهندسی بروجرد یادآور شد: طرح‌های سی‌گانه لبیک یا امام خامنه‌ای نزاجا با هدف تامین منزلت اجتماعی کارکنان در این نیرو تدوین شده است که تعدادی از این طرح‌ها در حوزه تامین مسکن غیرسازمانی است.

فرمانده نیروی زمینی ارتش با بیان اینکه ولایت‌مداری، عدالت محور و شایسته‌سالاری سه اصل مهم در نیروی زمینی ارتش است، افزود: تامین معیشت کارکنان ارتش از مهمترین مطالبات فرماندهی معظم کل قوا است که برای عملی کردن آن تمام تلاش خود را خواهیم کرد.

وی همچنین در مرکز آموزش شهدای مهندسی بروجرد علاوه بر بازدید از آمادگی رزمی و توان دفاعی، چند طرح عمرانی و رفاهی را نیز مورد بهره‌برداری قرار داد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.