حسن رضاییان روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در پلدختربه تعداد شعبه های اخذ رای در این شهرستان اشاره کرد و اظهار داشت: پیش بینی می شود برای برگزاری انتخابات پیش رو با حضور حداکثری مردم تعداد ۹۸ شعبه اخذ رای در سطح شهرستان داشته باشیم.

وی افزود: از این تعداد حدود ۲۵ شعبه اخذ رای در سطح شهر پلدختر و ۳۷ شعبه در روستاهای بخش مرکزی رای مردم را جمع آوری می کنند.

فرماندار پلدخترگفت:همچنین در انتخابات پیش رو ۱۰ شعبه ویژه اخذ رای در شهر معمولان پیش بینی شده که از این تعداد یک شعبه ثابت و مابقی سیاراست.

وی افزود:حدود ۲۶ شعبه اخذ رای در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ویژه روستاهای بخش معمولان است که از این تعداد پنج شعبه ثابت و مابقی به صورت سیار رای مردم را جمع آوری می کنند.

رضاییان، با بیان این که برگزاری انتخابات سالم و بدون حاشیه براساس سیاست های کلی نظام مقدس جمهوری اسلامی مورد تاکید است، یادآورشد :عوامل اجرایی انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در پلدختر ملزم به برگزاری انتخاباتی سالم ، قانونمند با حضور حداکثری مردم هستند و تمام تلاش خود را در این زمینه به کار خواهندگرفت.

وی هرگونه سو استفاده از امکانات دستگاه های دولتی از سوی مدیران در انتخابات را ممنوع دانست و افزود: براساس قانون انتخابات مدیران به هیچ وجه حق استفاده از دستگاه ها و امکانات دولتی له یا علیه داوطلبان مجلس شورای اسلامی یا هواداران آنها را ندارد که این امر از اصول مسلم انتخابات محسوب می شود.

فرماندار پلدخترگفت: جهت برگزاری انتخاباتی سالم و بدون حاشیه بر اساس قوانین جامع انتخاباتی در کشور در صورت مشاهده هرگونه تخلف انتخاباتی از سوی مدیران دولتی به جد برخورد قانونی و تحت پیگرد قرار می گیرد.

وی افزود: در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در شهرستان پلدختر در مجموع بر اساس آمار ۶۰ هزار و ۴۰۰ نفر واجد شرایط رای بودند.

رضاییان با بیان این که اصحاب رسانه زمینه مشارکت حداکثری مردم را در انتخابات پیش رو فراهم کنند ،یادآورشد:اصحاب رسانه و خبرنگاران نقش تاثیرگذاری در حضور مشارکت حداکثری مردم در انتخابات و سلامت آن دارند و می توانند در این زمینه تلاش کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.