خدابخش مرادی نافچی روز دوشنبه در جلسه شورای اطلاع رسانی استان با بیان اینکه انتخابات یکی از موضوعات مهم و اساسی است که دوم اسفند امسال در سراسر ایران اسلامی و براساس قانون برگزار خواهد شد افزود: یکی از ارکان چهارگانه انتخابات مشارکت است و تمام کارگزاران نظام عموما و اصحاب رسانه خصوصا از تمامی فرصتهای قانونی برای بستر سازی جهت مشارکت حداکثری مردم در انتخابات باید استفاده کنند.

وی اظهار داشت: امروز مشارکت حداکثری در انتخابات می تواند به انسجام، وحدت، امید، آرامش و در کلیت تقویت و انسجام نظام جمهوری اسلامی و ایران اسلامی

منجر شود.

مرادی با بیان اینکه انتخابات فرصتی است که نگاه و نظر هر شهروند ایران اسلامی در مجلس شورای اسلامی نمود و نماد پیدا کند، تصریح کرد:برگزاری قانونی، بی طرفانه، سالم و با مشارکت حداکثری بخشی از رویکردهای ما در روند انتخابات است.

وی مشارکت، امنیت، سلامت و رقابت را چهار رکن انتخابات عنوان کرد و گفت: بسترسازی برای تحقق این ارکان مورد نظر و توجه ستاد انتخابات کشور و استان و در انتخابات پیش رو قانون فصل الخطاب همه دست اندرکاران است.

مرادی با اشاره به تعامل بسیار خوب عوامل اجرایی از زمان به صدا درآمدن زنگ انتخابات در کشور یادآور شد: اخبار، نظر، دیدگاه و اطلاعات ستاد انتخابات از زبان استاندار، رییس ستاد انتخابات و یا دبیر این ستاد اعلام می شود و اظهار نظر هر مرجعی در این خصوص رسمیت ندارد.

وی با بیان اینکه در هشت شهرستان و ۱۰ بخشداری استان هیات اجرایی تشکیل شده و ۱۹۸ نفر ترکیب هیات های اجرایی اعم از معتمدین و اعضای اداری هستند، گفت: ۲۳۱ نفر در مهلت تعیین شده به عنوان داوطلب نمایندگی مجلس از این استان ثبت نام کردند و تا کنون چهار نفر انصراف داده اند.

مرادی همچنین به نظر سنجی های فضای مجازی اشاره کرد و افزود: این نظرسنجی ها غیررسمی بوده و مبنای علمی و حقوقی نداشته و جز التهاب آفرینی و تشویش اذهان هیچ خروجی ندارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.