به گزارش ایرنا شیرزاد نجفی روز دوشنبه اظهار داشت: حوزه آبخیز هفت چشمه پلدختر با اعتبار ۲ میلیارد تومان شامل عملیات سنگی ملاتی با حجم آبگیری ۲۳۰ هزار مترمکعب و عملیات گابیونی با حجم رسوبگیری ۴۱ هزار مترمکعب، پیشرفت فیزیکی ۹۰ درصدی دارد.

وی اعتبار حوزه آبخیز ولیعصر پلدختر را ۲ میلیارد تومان عنوان کرد و گفت: این طرح شامل یک بند خاکی با حجم خاکریزی ۴۳ هزار مترمکعب، بندسنگی ملاتی در بالادست مسکن مهر این شهرستان با هدف کنترل رواناب های ورودی با حجم سه هزار و ۲۰۰ مترمکعب، عملیات سنگی ملاتی و حجم کنترل سیلاب به میزان ۳۱ هزار و ۳۰۰ مترمکعب می باشد.

نجفی اظهار داشت: در حوزه آبخیز ولیعصر ۲۰۰ هکتار عملیات نهال‌کاری با اعتبار ۶۰۰ میلیون تومان و ۲۰۰ هکتار عملیات بذرکاری با اعتبار ۲۵۰ میلیون تومان در حال اجرا است.

وی افزود: اعتبار حوزه آبخیز خوشاب یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان می باشد و در این حوزه، ۹۰۰ میلیون تومان عملیات سنگی ملاتی و خشکه چین با حجم آبگیری ۲۱ هزار مترمکعب و کنترل رسوب با حجم ۱۱ هزار مترمکعب انجام گرفته است.

وی اضافه کرد: در حوزه خوشاب نهال‌کاری درسطح ۱۰۰ هکتار و بذرکاری در سطح ۲۰۰ هکتار نیز با اعتبار ۴۰۰ میلیون تومان در حال اجرا می باشد.

نجفی همچنین به حوزه آبخیز باغ‌جایدر با اعتبار ۱۵۰ میلیون تومان اشاره کرد و گفت: حوزه آبخیز دمرود با اعتبار ۲ میلیارد تومان شامل عملیات سنگی ملاتی و کنترل سیلاب به حجم ۵۱ هزار مترمکعب در بالادست شهر معمولان در حال احداث است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.