به گزارش ایرنا  محمدرضا صفی خانی روز یکشنبه در همایش پایش بازار افزود:‌ به همین منظور کمیسیون های نظارت و بازرسی اتحادیه ها و اصناف باید فعال و از حلت سکون خارج شود.

وی اظهار داشت: اکنون که ناخواسته وارد جنگ اقتصادی شده ایم و یک تحمیل ظالمانه و ناعادلانه به کشور وارد شده بازاریان و اصناف می توانند نقش موثری ایفا کنند.

وی با اشاره به تاثیر بازاریان بر مدیریت افزایش نرخ ارز ادامه داد: قوای مختلف همدلی و تعامل کردند تا آرامش خاطر مردم نسبت به بازار تامین شود بنابراین اصناف نیز باید به نحوی برخورد کنند که مردم آنها را در کنار خود ببینند.

صفی خانی گفت: بعد از تغییر نرخ بنزین، مردم خواستار آرامش در بازار هستند که این مهم با فعال شدن کمیسیون نظارت و بازرسی در شهرستان ها محقق خواهد شد.

وی ادامه داد: همانطور که بازار همیشه پناهگاه مردم بوده و نقش موثری در تحولات اجتماعی و انقلاب داشته است اکنون نیز باید تحولات اجتماعی را بر اساس خواسته های نظام مقدس جمهوی اسلامی مدیریت کنیم.

معاون بازرگانی صنعت، معدن و تجارت لرستان نیز گفت: چنانچه بازاریان همت کرده و کمیسیون های خود را فعال کنند می توانند نبض بازار را در اختیار بگیرند.

حسین دالوند افزود: اصناف در جنگ هشت ساله حمایت جانانه ای از کشور داشتند و امروز که جنگ اقتصادی آغاز شده باید بیش از پیش مراقب تحولات باشند.

 وی با تاکید بر رعایت توسط اصناف ادامه داد: علاوه بر جلوگیری از گرانی های کاذب، نباید کم فروشی کرد و بازار توسط بازاریان کنترل شود بنابراین اصناف و اتحادیه ها  باید کمیته فنی و رصد بازار را فعال کنند چراکه سازمان صمت نمی تواند با تعداد کم نیرو، بازار را احاطه و کنترل کند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.