در این مطلب می خوانیم، معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار در نشست ستاد تنظیم بازار استان با انتقاد نسبت به وضعیت نامطلب بازار و عدم اثربخشی کاهش نرخ ارز و تامین مواد اولیه بر نرخ اجناس، خواستار رسیدگی هرچه سریع تر به این مشکل شده است.
منوچهر حبیبی با تاکید بر اینکه مردم باید اثربخشی کاهش نرخ ارز را در وضعیت معیشتی خود احساس کنند، یادآور شد: برای آن که بتوانیم در بازار آرامش داشته باشیم باید با انسجام و هماهنگی بین بخشی میان دستگاه های اجرایی نظارت و کنترل بر بازار را جدی تر کرد.
دیدار نماینده ولی فقیه در استان با مدیرکل آموزش و پرورش قزوین از دیگر عناوین این شماره ولایت است که در آن آیت الله عبدالکریم عابدینی با انتقاد از انتصابات سفارشی گفته است: پارتی بازی و فامیل گرایی، آفت های مدیریتی در استان هستند.
در صفحه گذرستان این نشریه نیز برشی از تاریخ انقلاب در قزوین به روایت حجت الاسلام قدرت الله علیخانی به چاپ رسیده و در تیتر آن آمده است: ذکر نام خمینی جرم بود.
تغییر و تحول در بخشداری ها با احکام جدید استاندار، تصویب لایحه تجلیل از نام آوران و لو رفتن انبار پسماندهای نیروگاهی در شهرک صنعتی لیا از دیگر عناوین اشماره جدید ولایت است.
روزنامه ولایت به مدیرمسئولی سیدعبدالعظیم موسوی و سردبیری محمدحسن سلیمانی از شنبه تا چهارشنبه در قزوین منتشر می شود.
7388/8054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.