به گزارش ایرنا عبدالرحیم رحیمی روز یکشنبه در دیدار هیات اجرایی انتخابات مجلس شورای اسلامی با امام جمعه بروجرد افزود: با پایان یافتن زمان ثبت نام داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی روند برگزاری انتخابات وارد مرحله جدیدی می شود و از هم اکنون نیز مجریان انتخابات رعایت اصل بی طرفی را در دستور کار قرار داده اند. 

وی بیان کرد:  ۷۵ داوطلب برای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در بروجرد ثبت نام کرده اند که از این تعداد ۶۴ نفر مرد و ۹ نفر زن که معادل ۸۸ و ۱۲ درصد است.
وی اظهار داشت: در بین داوطلبان تحصیلات حوزوی یک نفر، دکترا هفت نفر، کارشناسی ارشد ۶۰ نفر و لیسانس ایثارگر چهار نفر هستند.

فرماندار بروجرد اضافه کرد: رده سنی داوطلبان از ۳۰ تا ۷۰ سال است که سنین ۳۰ تا ۳۵ سال ۱۸ نفر، ۳۶ تا ۴۰ سال ۹ نفر، ۴۱تا ۴۵ سال ۱۲ نفر، ۴۶ تا ۵۰ سال ۱۴ نفر، ۵۱ تا ۵۵ سال ۱۰ نفر، ۵۶ تا ۶۰ سال هشت نفر، ۶۱ تا ۶۵ سال یک نفر و ۶۶ تا ۷۰ سال نیز یک نفر ثبت نام کرده اند.

رحیمی ادامه داد: دشمنان در کمین هستند تا درصد شرکت کنندگان در انتخابات مجلس را تحت شعاع قرار دهند ولی با توجه به ثبت نام ۷۵ نفر داوطلبان حضور مردم در انتخابات مجلس یازدهم گسترده خواهد بود.

وی گفت: ۱۱ نفر اعضای هیات اجرایی متشکل از فرماندار، دادستان و رئیس ثبت احوال بروجرد و تعداد هشت نفر از معتمدین اعضای هیات اجرایی انتخابات مجلس را برعهده دارند.

شهرستان بروجرد دارای ۲ کرسی نمایندگی مجلس است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.