به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا، محمد خدابخشی روز دوشنبه در حاشیه ثبت نام داوطلبی دور یازدهم انتخابات مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با ایرنا اظهارداشت: در دوره گذشته در کل کشور کمترین هزینه انتخابات را داشته‌ام. جلساتم با یک چای بود و بسیار ساده و خودجوش برگزار می‌شد. افراد علاقه‌مند مرا دعوت می‌کردند و من خودم را معرفی و برنامه هایم را تشریح می‌کردم.

وی ادامه داد: مطلقا جایی که هزینه زیادی باشد شام و ناهار باشد شرکت نمی‌کنم و  به دنبال این نبودم در انتخابات هزینه کنم. معتقدم اگر نامزدی در انتخابات هزینه کند به زد و بند نیاز است و همین زد و بند زمینه و علامتی برای مردم است که چگونه فردی با درآمد مجلس می‌تواند این قدر هزینه غیرمتعارف داشته باشد و همین علامت سوالی برای مردم است که با دقت بیشتری آن نامزد را بررسی می‌کنند.

نامزد انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی درباره عملکرد خود در این دوره از مجلس گفت: مردم عملکرد مرا تصدیق می‌کنند. در این دوره برای حوزه انتخابیه الیگودرز ثبت نام می‌کنم. از نظر سیاسی نگاهم به داخل است اینکه برای توسعه کشور توجهی به داشته‌هایمان نکنیم و به دنبال مساعدت های خارجی باشیم این نگاه تامین کننده عزت مردم ایران نیست.
خدابخشی خاطرنشان کرد: اگر از مزیت‌های نسبی داخل کشور استفاده کنیم ارتباطامان با خارج از کشور خود به خود به صورت پایدار برقرار خواهد شد و این نگاه سیاسی من است.

او خود را از جریان انقلابی معرفی و خاطرنشان کرد: مردم معیارهای خود را برای انتخاب دارند و متناسب با همان معیارها افراد را ارزیابی و گزینه مورد نظر را انتخاب می‌کنند.

نماینده مردم الیگودرز در مجلس دهم شورای اسلامی خواستار توجه همگان به صحبت‌های روز گذشته رهبر انقلاب شد و گفت: همه چه در ورود به مجلس چه در تصدی گری پست های مختلف باید به این موضوع توجه داشته باشند که اگر توان کار کردن ندارند نباید داوطلب شوند.

وی افزود: مسئله فعلی کشور پایین بودن کارآمدی است برای افزایش کارآمدی و  بهره‌وری در دستگاه‌های اجرایی و عملیاتی از افراد باید متناسب با توانشان استفاده شود و اگر غیر از این باشد افزایش کارآمدی اتفاق نخواهد افتاد.

خدابخشی تصریح کرد: اگر  بخواهیم برتری سیاسی که در منطقه داریم، در حوزه مدیریتی و اقتصادی اتفاق بیفتد باید به این فرمایش عمل کنیم.

این نماینده مجلس تصویب  قانون برنامه ششم توسعه رااز مصوبات خوب این دوره مجلس عنوان کرد و  در پاسخ به این پرسش ایرنا که آیا مجلس در بحث نظارت بر اجرای قانون ضعیف عمل نکرده است، گفت: بله نظارت باید پررنگ تر باشد اما آنچه که باید باشد، نشد. در مجلس فراکسیون نظارت ایجاد کردیم من رئیس فراکسیون هستم تا پیگیر مصوبات باشیم.

سخنگوی کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: توجه به معیشت مردم، اصلاح ساختار بودجه، و عدم اتکاء واقعی بودجه به نفت از موضوعاتی است که باید در مجلس یازدهم به صورت گسترده دنبال شود ضمن اینکه باید برنامه مدونی درباره توسعه همه جانبه کشور مصوب شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.