اکبررشیدی روز یکشنبه درگفت وگو با خبرنگار ایرنا از حضور پرشور مردم پلدختر در راهپیمایی جهت محکوم کردن مخلان امنیت تقدیر کرد و افزود: مردم باید مسئوولان را یاری کنند تا با با افرادخاطی در برهم زدن آرامش وامنیت برخورد شود.

رییس دادگستری پلدختر گفت: طبق اصل بیست و هفتم قانون اساسی صرف تشکیل اجتماعات و راهپیمایی ها، بدون حمل سلاح، به شرط آن که مخل به مبانی اسلام نباشد، آزاد است.

رشیدی یادآورشد: همچنین چنانچه راهپیمایی موجب اخلال در رسیدن کارمندان به محل کار و بالعکس و یا با هیاهو و جنجال موجب سلب آسایش عمومی واخلال در کار کسبه و بازاریان ایجادکند،جرم محسوب شده و قابل مجازات است.

وی افزود: افرادی که خودروهای خود را در مسیر تردد عموم و دور برگردانها خاموش نموده و باعث راه بندان شدند و جلویِ خودروهای عبوری را سد کنند به طورقطع، عملشان از مصادیق مجرمانه است و دستگاه قضا در خصوص چنین افرادی اغماض نخواهد کرد.

رییس دادگستری پلدخترگفت: دستگاه قضایی در این شهرستان  با همکاری مردم، نیروهای امنیتی ،اطلاعاتی و انتظامی، به پرونده هایِ مخلان نظم با دقت رسیدگی و هر کسی را با رعایت موازین قانونی و بر اساس اقدامات خود مورد محاکمه و مجازات قرار خواهد داد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.