به گزارش خبرآنلاین لرستان ، غلامرضا آقا میرزایی دقایقی پیش در شورای اطلاع رسانی استان در جمع خبرنگاران گفت: توزیع مبادله موافقت نامه ها در حال انجام است ضمن اینکه مصوبات آماده است اما تاکنون ابلاغ اعتبارات صورت نگرفته که رییس سازمان برنامه بودجه استان پیگیر ابلاغ اعتبار جهت تبادل موافقت نامه هستند.

آقا میرزایی با اشاره اخطاریه هواشناسی استان اظهار داشت: بدنبال پیش بینی هواشناسی استان مبنی بر آغاز بارش باران در استان از عصر جمعه بصورت بارش باران و رگبار پرداکنده رو داریم اما ممکن است سامانه تغییر نماید.

احتمال آبگرفتگی ها زیاد است

مدیرکل مدیریت بحران استانداری لرستان با بیان اینکه بارش باران از شنبه بعدازظهر تا پایان دوشنبه با ورود هسته اصلی نمود بیشتری خواهد گرفت تصریح کرد: با وضعیتی که در استان موجود است احتمال آبگرفتگی ها زیاد است و براساس پیش بینی ها ،کمینه بارش ۳۵ میلی متر،متوسط بین ۵۰ تا ۷۰ میلی متر و بصورت نقطه ای تا ۹۰ میلی متر بارندگی را خواهیم داشت.

وی در ادامه می گوید : در صورتیکه سامانه تغییری ننماید قطعاً روز دوشنبه در استان مشکل خواهیم داشت بهمین منظور جلسه ستاد مدیریت بحران استان را صبح پنجشنبه جهت آمادگی دستگاههای مربوطه برگزار  و در این مورد تصمیم گیری خواهد شد.

غلامرضا آقامیرزایی در ادامه در رابطه لایروبی سطح رودخانه های استان گفت: لایروبی ها پیشرفت خوبی دارد در خرم آباد قسمت شمال رودخانه انجام گرفته و داخل شهر پروژه ها در حال کار و فعال هستند .

لایروبی رودخانه ماسور رو به اتمام است

مدیر بحران استان با اعلام اینکه لایروبی رودخانه ماسور رو به اتمام است افزود: طی یک روز آینده نیز اطراف پل ماسور پاکسازی خواهد شد همچنین آب منطقه ای نیز در این زمینه ورود پیدا کرده و در حال فعالیت هستند.

مدیرکل ستاد مدیریت بحران استانداری در پایان اظهار کرد: در داخل فرودگاه نیز با مشکلاتی مواجه بودیم که طبق هماهنگی های بعمل آمده ، عملیات لایروبی داخل فرودگاه توسط سازمان همیاری شهرداری ها از ۱۰ روز قبل آغاز شده است.

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 1293307
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.