رئیس اداره فرهنگ و ارشاد بروجرد روز چهارشنبه درگفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: از بین ۸۶۶ عنوان کتاب ارائه شده در نمایشگاه کتاب بروجرد که امروز آغاز شده ۳۵۴ عنوان توسط نویسندگان بروجردی تالیف شده است.

فرزاد درخشان بیان کرد: تمامی کتاب های ارائه شده در این نمایشگاه مرتبط با بروجرد هستند به اینصورت که یا موضوع کتاب در مورد جنبه های مختلف تاریخ، فرهنگ، هنر بروجرد است.

وی با اشاره به فعالیت مرکز اسناد و مفاخر اداره ارشاد بروجرد افزود: از حدود ۱۵ سال پیش تا کنون تلاش شده تا آثار نویسندگان و مفاخر بروجرد از گذشته تا نویسندگان معاصر در این مرکز گردآوری و نگهداری شود و اینک به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی نمایشگاهی از این مجموعه برپا شده است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بروجرد ادامه داد: تمامی کتاب هایی که در مرکز اسناد و مفاخر اداره ارشاد بروجرد نگهداری می شوند و در نمایشگاه کتاب هم ارائه شده اند طی سال های اخیر مراسم رونمایی برای این کتب برگزار شده است.

وی با اشاره به هفته کتابخوانی از ۲۳ تا ۳۰ آبان ماه اضافه کرد: در طول این هفته برنامه های فرهنگی متعددی با موضع ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی برگزار می شود از جمله اینکه نمایشگاهی عمومی در سطح شهر با ارائه تخفیف هایی برپا می شود.

درخشان ادامه داد: تقدیر از انتشاراتی های برتر، برگزاری جلساتی با حضور مولفین و برگزاری مسابقات کتابخوانی و کتابشناسی از دیگر برنامه های هفته کتاب و کتابخوانی در شهرستان بروجرد است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.