به گزارش ایرنا احمد حسین فتایی روز چهارشنبه در دیدار با فعالان حوزه کتاب لرستان که در محل سالن جلسات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خرم‌ آباد برگزار شد گفت: تولید کتاب از مرحله ایده تا زمان چاپ راه درازی را پیش می گیرد که این امر نیاز به تلاش فراوان دارد از این رو حمایت نویسنده، ناشر، کتابفروش و حفظ حقوق خریدار از مهمترین برنامه های اداره کل ارشاد استان در حوزه کتاب و کتابخوانی است.
فتایی در ادامه سخنان خود به مشکلات اهالی حوزه کتاب اشاره کرد و گفت: کمک به برگزاری کتاب سال، چاپ و نشر حوزه کتابشناسی استان، ایجاد بانک اطلاعاتی نشر و کمک به برگزاری همایش های ادبی از مهمترین دغدغه های فعالان کتاب استان است.
وی با بیان اینکه شعار هفته کتاب امسال،حال خوش خواندن است، گفت: آئین تجلیل از خادمان نشر کتاب و کتابخوانی، برگزاری نمایشگاه کتاب در همه شهرها، دیدار ناشران،  نویسندگان و مولفان با نماینده ولی فقیه در لرستان، برگزاری نشست های نقد و بررسی کتاب، به صدا درآوردن زنگ مطالعه، بازدید از کتابخانه های عمومی و همچنین رونمایی از کتب جدید از برنامه های هفته کتاب استان است.
وی در پایان اظهار امیدواری کرد تا با انجام صحیح، منظم و به موقع این برنامه ها آگاهی عمومی و رشد فکری مردم استان بیش از پیش ارتقا یابد. 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.