به گزارش خبرآنلاین لرستان، سید علی کریمی  به مناسبت هفته تربیت بدنی با اشاره به ظرفیت های گوناگون ورزش در ابعاد مختلف قهرمانی ، بانوان لزوم توجه ویژه به تاکید مقام معظم رهبری بر ورزش همگانی ،پرداختن به ورزش را سرمایه گذاری عنوان کرد و در ادامه گفت: ورزشکاران لرستان در میادین مختلف توانسته اند پرچم پرافتخار ایران اسلامی را به اهتزاز در آورند و موجب سربلندی همه ایران شوند همچنین کسب مدال طلای میلاد عارفی مقام در رشته ووشو و رضا بیرانوند در وزنه برداری از جمله این قهرمانی هاست .

سیدعلی کریمی در ادامه به حضور بانوان لرستانی در رقابت های مهم و بزرگ جهانی یاد کرد و گفت:  این بانوان ورزشکار دفاع از ارزشها و اعتقادات را برلذت قهرمانی انتخاب کردند و با حفظ حجاب خود تبدیل به الگوهای اخلاقی و فرهنگی در جامعه شده اند.

وی  که در نماز جمعه خرم آباد سخنرانی می کرد توسعه و گسترش ورزش همگانی را در گرو حمایت و همکاری همه دانست و تصریح کرد : ورزش همگانی در جامعه و برای آحاد مردم نشاط و تندرستی به همراه می آورد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان در ادامه با بیان اینکه سرانه ورزشی استان در حال حاضر ۵۸ سانتیمتر است تاکید کرد، نیاز جامعه به فضاها و اماکن ورزشی بیشتر این مقدار است که ما با میانگین کشوری فاصله داریم و تلاش بر این است که این فاصله کم شود.

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 1281772
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.