به گزارش خبرآنلاین لرستان، علیرضا رحیمی در این رابطه گفت: مامورین یگان حفاظت محیط زیست شهرستان سلسله با  گشت و کنترل  وبیتوته شبانه در منطقه شکار و صید ممنوع گرین، پس از تعقیب و گریز چند  ساعته در مناطق صعب العبور گرین الشتر، یک باند حرفه ای متشکل از سه نفر از شکارچیان  غیر مجاز و سابقه دار را دستگیر نمایند.  

رحیمی بیان داشت: از این شکارچیان غیرمجاز که به مدت سه شبانه روز جهت شکار حیوانات وحشی در ارتفاعات گرین بیتوته نموده بودند، یک قبضه اسلحه غیر مجاز ام یک، یک قبضه اسلحه تکلول ساچمه زنی، 9 عدد فشنگ و لاشه یک راس بز کوهی و یک قطعه کبک شکار شده کشف و ضبط شد.

اعتراف به زخمی کردن دو راس بز وحشی

رحیمی گفت: این متخلفین با توجه به دلایل و مدارک موجود و گزارش همیاران، در باز جویی ها اولیه به زخمی نمودن دو راس بز وحشی نیز اعتراف نمودند.

رحیمی اظهار داشت: پرونده این متخلفین زیست محیطی پس از تکمیل به مراجع قضایی ارجاع، که حسب دستور قضایی این شکارچیان، به خاطر شکار غیر مجاز و نگهداری اسلحه بدون مجوز روانه زندان شدند.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان سلسله با اشاره به تلاش شبانه روزی محیط بانان این اداره در حفاظت از تنوع زیستی و حیات وحش شهرستان گفت: از همه دوست داران محیط زیست تقاضا داریم هرگونه تخلف زیست محیطی را به سامانه 1540 اطلاع داده تا در اسرع وقت نسبت به پیگیری آن اقدام شود.

۴۶

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 1281653
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.