به گزارش ایرنا محمود ثمینی روز پنجشنبه در بازدید از خبرگزاری جمهوری اسلامی لرستان با اشاره به اینکه استان مستعد و سرسبز لرستان با مردمانی بسیار خونگرم و متدین و شجاع مستحق توسعه بیشتر است، اظهار داشت: برای اینکه لرستان را در مسیر توسعه فعال تر کنیم باید توجه ویژه تری به استعدادهای آن داشته باشیم. باید به یک مفاهمه مشترک در بحث توسعه برسیم.

وی با بیان اینکه شرایطی باید فراهم شود تا سرمایه گذاران داخلی و خارجی بیایند و استعدادهای لرستان در زمینه های کشاورزی، دامداری، گردشگری فعال شود، تصریح کرد: نقش رسانه ها در این زمینه بسیار شاخص است.

وی افزود: خبرگزاری ایرنا منصوب و حامی دولت است و خدمات نظام را منتشر می کند و یکی از مهم ترین خبرگزاری هایی که اخبار را با موضوعات مختلف دسته بندی و به صورت حرفه ای به جامعه انعکاس می دهد این مجموعه است.

وی افزود:پس از ورود بنده به استان ایرنا همواره حضور پررنگ در جلسات داشته و در شورای اطلاع رسانی هم به عنوان یک عنصر و عضو اصلی نقش مهمی دارد.

به گفته وی  مجموعه ایرنا با مدیریت صحیح در لرستان و انعکاس اخبار نقش اساسی در امید به جامعه دارد.

وی گفت: نقش رسانه ها در توسعه استان بی بدیلی است و باید با اطلاع رسانی مثبت و خدمات انجام شده مردم را امیدوار کرد.

ثمینی با بیان اینکه که ایرنا از جمله خبرگزاری های با ریشه در کشور و استان است ادامه داد: خبرگزاری جمهوری اسلامی همواره همراهی خوبی داشته و در توسعه استان نقش آفرینی می کند.

وی اضافه کرد: همواره تلاش کرده ایم که درک صحیحی از رسانه داشته باشیم و اگر این مهم توسط مدیران رعایت شود اهمیت خبر، اخبار، رسانه و اصحاب رسانه را متوجه خواهیم شد چراکه در توسعه نقش اساسی را ایفا می کنند.

وی اظهار کرد: مجموعه استانداری به اصحاب رسانه توجه دارد وساماندهی خبرنگاران در دستور کار است همچنین در تبیین فهم مشترک نقش اصحاب رسانه بسیار مهم است و باید به عمق جامعه منتقل شود.

وی اضافه کرد: باید به یک موضوع مشترک فکر کنیم همه باید در ان شریک باشیم چراکه توسعه استان در اولویت ممتاز قرار دارد.

معاون سیاسی استاندار لرستان افزود: سند توسعه استان در گذشته تهیه شده و با اعتقاد مشترک می توان در توسعه استان سهم داشته باشیم، منافع عمومی را بر منافع شخصی ترجیح دهیم و باید در این راستا موانع برطرف شود .

ثمینی گفت: بستر را برای حضور سرمایه گذاران در لرستان فراهم خواهیم کرد و اولویت با مجموعه بومی استان می باشد، لرستان دارای ظرفیت های بسیار خوبی است که می توان در جذب سرمایه گذار موثر باشد.

وی افزود: لرستان با پنج استان مرز همسایگی مشترک دارد همچنین شاه راه شمال به جنوب از این استان عبور می کند و لایق توسعه است و باید خدمتگذار مردم باشیم.

وی همچنین بیان کرد: پیگیر ایجاد شعبه دانشکده خبر ایرنا در لرستان خواهیم بود چراکه می تواند افراد ماهر را به اصحاب رسانه استان معرفی کند.

رییس خبرگزاری جمهوری اسلامی لرستان در ادامه گفت: انتخاب خانم ایرانی به عنوان مدیر روابط عمومی استانداری لرستان مورد استقبال اصحاب رسانه قرار گرفته است که نشان از انتخاب شایسته آن می باشد.

محمد علیدوستی افزود: از زمان حضوردکتر ثمینی معاون سباسی، امنیتی و اجتماعی استاندار لرستان، اصحاب رسانه جایگاهی ویژه پیدا کرده و دارای مقام شده اند، در گذشته شاید این جایگاه متوجه اصحاب رسانه نبود و اما اکنون با تدابیر ایشان در جلسات مختلف به خبرنگاران توجه می شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.