وحید شیرکش روز دوشنبه درگفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت :تا کنون ۵۰ درصد از کار انجام شده و چنانچه مشکلات مربوط به معارضان اجتماعی پیش روی این طرح برطرف شود قبل از پایان سال جاری به اتمام می‌رسد.

وی افزود: خاکبرداری دیواره ساحلی بخش غربی شهر پلدختر انجام شده و از خرداد ماه تاکنون حدود ۴۰۰ متر دیواره با ۴۲۰ متر شمع در این بخش احداث شده است.

وی، وجود ریزش خاک را یکی از مشکلات سختی کار دیواره ساحلی در بخش غربی پلدختر دانست و افزود: مرحله اول و دوم تکمیل دیواره ساحلی در بخش غربی به سمت شمال تا پایان مهرماه جاری به پایان می رسد.

پیمانکار طرح دیواره ساحلی پلدختر، با بیان اینکه حدود ۳۰ روز است عملیات اجرایی احداث دیواره ساحلی در قسمت سازمانیهای(منطقه ای از شهر پلدختر که سیل خسارت زیادی به آن وارد کرده است)  پلدختر آغاز شده بیان کرد: اکنون یک تیم ۳۰ نفره در این بخش فعالیت می کنند.

شیرکش افزود: حدود ۹ متر خاکبرداری دیواره ساحلی به اتمام رسیده و با رعایت اصول کامل مهندسی برای جلوگیری از آب شستگی عملیات دومین فوندانسیون آن نیز آغاز شده است.

 وی افزود: عملیات احداث دیواره ساحلی بین ۲ پل شهدای دولت و هفتم تیر پلدختر شهریور ماه آغاز و تجهیزات لازم برای حفاری و انجام عملیات عمرانی مستقر شده است.

وی اظهار داشت: از آنجا که احداث دیواره ساحلی پلدختراز طرحهای ویژه مناطق سیلزده به شمار می رود که باید به صورت اساسی  و اصولی احداث شود  از مردم سیل زده این شهر انتظار می رود دست اندرکاران این امر را حمایت نمایند.

  ۷۲۷۲/۶۰۵۷

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.