به گزارش خبرنگار ایرنا ،حجت الاسلام سید محسن موسوی در خطبه های نماز جمعه پلدختر اظهار داشت:سیل فروردین ماه ۹۸ با تخریب ورزشگاه شهید سرما لیان پلدختر به زیرساخت‌های ورزشی این شهر آسیب جدی وارد کرده است.
 وی افزود:هم اکنون جوانان پلدختری که سالها حضور چشمگیر در این ورزشگاه داشتند ،خواستار به سرانجام رسیدن و راه اندازی زیرساخت‌های ورزشی پلدختر هستند و در این رابطه  کثیری از آنها صورت جلسه را امضا و به نهاد امام جمعه  این شهر تحویل دادند.
 امام جمعه پلدختر گفت: با وجود اینکه تلاش‌های زیادی شده و کارهای فراوانی در رابطه با بازسازی اماکن ورزشی تخریب شده ازسیل در پلدختر از سوی مسئولان صورت گرفته، اما با گذشت حدود ۶ ماه از سیل راه اندازی این زیرساخت‌ها مطالبه جوانان پلدختری است.
حجت الاسلام موسوی خاطرنشان کرد:با وجود کمبود های اقتصادی و بودجه اما برای جلوگیری از اتفاقات ناگوار در جاده پلدختر- خرم آباد انتظار می‌رود راهداری در اسرع وقت نسبت به نصب تابلواقدام کند.
 وی افزود: جاده پلدختر- خرم آباد به دلیل آسیب جدی در سیل، جاده امنی نیست، با این وجود سنگینی عوارض آزادراه خرم زال موجب سنگینی تردد وسایل نقلیه به ویژه کامیون‌ها در این مسیر شده است.
 امام جمعه پلدختر در بخش دیگری از سخنانش گفت: رئیس‌جمهور محترم ایران با شجاعت و شهامت به نمایندگی از ملت ایران اسلامی سخن گفت که تا زمانی تحریم‌ها وجود دارد جواب ما به مذاکره" نه "است که این شجاعت قابل تحسین است.
وی افزود: این سخنان رییس جمهور ایران در سازمان ملل نشأت گرفته از کلام گهربار مقام معظم رهبری است که استقامت و مقاومت را نقشه راه ملت ایران در مقابل زیاده‌خواهی دشمنان قرار داده است.
  /۶۰۶۰/۷۲۷۲

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.