امام جمعه بجنورد گفت: مردم باید در اردوهای جهادی به جهادگران کمک کنند و کار به عهده تنها یک گروه نباشد.

به گزارش خبرنگار ایسنا، منطقه خراسان شمالی، حجت الاسلام و المسلمین یعقوبی در آیین عبادی و سیاسی نماز جمعه با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در جمع اردوهای جهادی، اضافه کرد: اردوهای جهادی باید گفتمان سازی شود و تنها به دانشجویان و طلاب اختصاص پیدا نکند و باید به عنوان یک مسئله عمومی در بین مردم مطرح باشد.

وی با بیان اینکه عموم مردم نیز باید روزهایی از سال خود را به کمک رسانی یکدیگر اختصاص دهند، افزود: مردم در انجام پروژه های بزرگ نباید از کارهای کوچک غافل شوند و به طور قطع کمک رسانی هر اندازه کوچک به نیازمندان نیز برای خداوند ارزش زیادی دارد.

یعقوبی ادامه داد: افرادی که در سیل و زلزله خانه های خود را ازدست دادند نیز باید در هنگام حضور جهادگران به آنان کمک کنند و تنها جهادگران فعالیت نکنند.

امام جمعه بجنورد در رابطه با جشنواره تولیدات مراکز استان های صدا و سیما بیان کرد: 31 استان در این جشنواره حضور دارند که موجب می شود دستاورد های خوبی برای استان داشته باشد و خراسان شمالی به خوبی در شبکه های ملی برای هم وطنان، شناخته شود.

به گفته وی محصولات بومی استان در این جشنواره به تمام کشور معرفی می شود و راه خوبی برای جذب گردشگر به استان است.

یعقوبی با اشاره به سالروز بازگشت آزادگان اسیر در سال 1369 به کشور، عنوان کرد: این آزادگان سرمایه های کشور و پشتوانه های نظام هستند و باید ارزش این افراد برای مردم بازگو شود.

وی تاکید کرد: یمن در حال اوج گیری است و به زودی شاهد پیروزی یمن بر دشمنان و گاو شیرده استکبار خواهیم بود.

Normal 0 false false false EN-US X-NONE FA
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.