به گزارش ایرنا ، سرهنگ علی حسین پازدار روز شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه، هدف از برگزاری این آئین را نشان دادن اقتدار و همدلی بین نیروهای مسلح دانست و گفت: تبیین نقش بی بدیل بسیج و همچنین نمایش وحدت و همدلی در بین مردم و نیروهای مسلح از دیگر اهداف برگزاری آئین های هفته دفاع مقدس است.
وی در ادامه به اجرای برنامه های این هفته در شهرستان ها اشاره کرد و گفت: نمایش رزمی و فرهنگی با موضوع بازسازی عملیات بزرگ بیت المقدس نیز در دستور کار قرار دارد که امسال شهرستان دورود را برای اجرای آن در نظر گرفته ایم.
پازدار در ادامه از اجرای برنامه های مشترک با ارتش و دیگر نهادهای نظامی استان خبر داد و گفت: دیدار با نماینده ولی فقیه در لرستان، دیدار باخانواده شهدا، اعزام گروه های امدادی خدماتی و درمانی به مناطق محروم، ویزیت رایگان و همچنین غبارروبی گلزار شهدا از مهمترین این برنامه ها است.
وی افزود: اقامه نماز وحدت در محل لشکر ۸۴ ارتش، حضور در نماز جمعه، اعزام راوی به مدارس و بازار و مساجد و همچنین تجلیل از سربازان از جمله برنامه های دیگر در این راستا است.
معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) از برگزاری همزمان کنگره کشوری ۹هزار و ۲۰۰ شهید بسیجی خبر داد و اظهار داشت: این بزرگداشت در استان لرستان نیز به تعداد ۲هزار و ۲۰۰ پایگاه مقاومت برگزار خواهد شد.
پازدار امنیت برگزاری رژه را  بسیار مهم دانست و افزود: با تشکیل جلسات متعدد و یک قرارگاه امنیتی اقدامات لازم در این خصوص انجام شده است.
۷۲۶۴/۶۰۵۷

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.