به گزارش ایرنا، بیژن رنجبر روز سه شنبه درآیین اختتامیه دومین دوره آموزشی و تشکیلاتی طرح شهید شهریاری ویژه اساتید دانشگاه آزاد که در مجتمع دانشگاهی امام خمینی(ره) بروجرد برگزارشد، افزود: در ۴۰ سال اول انقلاب گام اول را با موفقیت برداشتیم و به سمت تشکیل دولت اسلامی و تمدن نوین اسلامی پیش خواهیم رفت.
وی اظهار داشت: از افتخارات ۴۰ سال اول انقلاب می توان به افزایش چشمگیر معنویت و اخلاق و ارتقای بینش سیاسی مردم و ایستادگی در برابر استکبار جهانی، اتکا به توان داخلی، ثبات امنیت کشور نام برد.
قائم مقام رییس دانشگاه آزاد اسلامی کشور بیان کرد: دربیانیه گام دوم انقلاب موتور پیشران نظام جوانان نخبه و با انگیزه انقلابی متعهد، با یک رویکرد جهادی هوشمندانه مد نظر است.
رنجبر اضافه کرد: در ۴۰ سال اول انقلاب میلیونها تحصیل کرده دانشگاهی، احداث و فعالیت هزاران واحد دانشگاهی، دهها طرح بزرگ چرخه سوخت هسته ای، درخشش در رشته های مهم و حساس پزشکی و بسیاری از افتخارات دیگر علمی و فناوری نصیب ملت ایران شد که این افتخارات در سایه تحریم ها و فشارها و توطئه های دشمنان به دست آمد.
وی ادامه داد: تنها الگوی حوزه دفاعی بومی کشور را در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی داریم، زیرا محصولات دفاعی تولید شده در سپاه هیچ کم و کسری با نمونه های خارجی ندارند و با محصولات خارجی برابری دارد که باید این الگوی موفق به دانشگاهها وارد شود و جوانان نخبه و انقلابی این چنین الگوهایی را در کشور در زمینه های مختلف پیاده سازی کنند.

قائم مقام رییس دانشگاه آزاد کشور یادآور شد: جذب جوانان نخبه و انقلابی در دانشگاه آزاد در گام دوم انقلاب مد نظر است و وظیفه داریم نیروی انسانی مبتنی بر گام دوم در دانشگاه آزاد به کار گیری شود.
رنجبر با اشاره به اینکه جمعیت دانشجویی دانشگاه آزاد در آینده نزدیک افزایش خواهد یافت، افزود: دانشگاه آزاد اسلامی آینده ای روشن  دارد که با تلاش و کوشش همه اساتید و دانشجویان و پیروی از منویات مقام معظم رهبری محقق خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا در پایان دومین دوره آموزشی و تشکیلاتی طرح شهید شهریاری ویژه اساتید دانشگاه آزاد کشور بیانیه ای با ۶ بند قرائت که با تکبیر حاضران تائید شد.

دومین دوره آموزشی و تشکیلاتی طرح شهید شهریاری از ۲۲ تا ۲۶ شهریور ماه به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی بروجرد و با حضور ۳۵۰ استاد دانشگاه آزاد برگزار شد.  

۷۱۹۰/۷۲۷۳

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.