اکبر شیخی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: از این تعداد روستای برخوردار از شبکه اینترنت پرسرعت ۲۵ روستا مجهز به اینترنت پرسرعت ای دی اس ال است.

وی افزود: تمام شهرهای بروجرد - اشترینان و روستاهای همجوار بروجرد نظیر ونایی، فیال، زرشکه زیر پوشش اینترنت تری جی و فورجی قرار گرفته اند.

مدیر شرکت مخابرات بروجرد بیان کرد: پوشش جاده‌ای تلفن همراه در جاده‌های ارتباطی شهرستان بیش از ۹۵ درصد بوده و با توجه به موقعیت جغرافیایی این شهرستان نقاط کور این جادهها کمتر از پنج درصد است.

شیخی اضافه کرد: همچنین برای رفاه حال روستائیان دستگاه خودپرداز پست بانک در اغلب روستاهای این شهرستان نصب شده و هفته گذشته نیز روستای بزرگ جعفر آباد از این دستگاه برخوردار شده است.

وی با اشاره به اهمیت توسعه زیرساخت های ارتباطی در روستاها ادامه داد: اتصال روستاهای پرجمعیت به شبکه اینترنت از اولویت های جدی شرکت مخابرات استان است و به زودی منطقه دهستان شیروان و روستاهای بزازنا و گنجینه  از این خدمات برخوردار خواهند شد.

مدیر شرکت مخابرات بروجرد گفت: هم اکنون ۱۱۰ هزار مشترک تلفن ثابت در بروجرد وجود دارد که ازاین تعداد ۱۵هزار مشترک روستایی و ۹۵ هزار مشترک شهری است.
شیخی افزود: هم اکنون ۱۵۰هزار تلفن همراه و اعتباری در بروجرد فعال است.
وی اظهار داشت: چهارمرکز پرظرفیت در بروجرد و ۳۳ مرکز روستایی در این شهرستان وجود دارد.
۷۲۷۳/۶۰۵۲

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.