به گزارش ایرنا، آیت‌ الله سید احمد میرعمادی روز سه شنبه در همایش بزرگ عاشوراییان استان اظهار داشت: ماه محرم ماه بصیرت و آشنایی با دین خدا است و باید در این ماه زیر سایه امامت و ولایت قرار بگیریم.

وی بیان کرد: امروز بزرگترین اجتماع، اجتماع حسینی است، باید قدر سرمایه های معنوی بزرگی را بدانیم.

نماینده ولی فقیه در لرستان افزود: مداحان و ذاکران جزو لشکر عظیم امام حسین (ع) هستند و محافل حسینی منار اسلام است.

وی اضافه کرد: امروز مهم ترین مسئولیت هدایت دینی و استقامت جمعی است، دین نقش اساسی در زندگی مردم پیدا کرده و حرکت امام حسین(ع) به سوی تمدن اسلامی در حال نمایان شدن است.

امام جمعه خرم‌آباد ادامه داد: ارزش کار مداحان باعث شد انقلاب اسلامی جهانی شود همچنین مسأله تقویت دین بسیار مهم است و می خواهیم نهضت خونین حسینی را به نهضت جهانی مهدوی برسانیم.

آیت الله میرعمادی یادآور شد: دشمنان به اثر بخشی دین و نهضت امام حسین(ع) متوجه شدند و امروز تحریف و خرافات و تمسخر و زیر سوال بردن نهضت حسینی مجالس عزاداری را تهدید می کند.

وی بیان کرد: انگلیسی ها به دنبال بدعت و خرافه در دین بوده و مانند موریانه وارد می شوند، آنها می خواهند مغز و روح حسینی را از بین ببرند.

نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: عده ای در قالب مسخره کردن به دنبال بی اثر کردن نهضت حسینی هستند امروز در قالب طنز سعی در مقابله با این نهضت دارند.

آیت الله میرعمادی افزود: توطئه استکبار جهانی بی اثر کردن نهضت حسینی است و همه باید پرچم نهضت حسین(ع) را برافراشته کنیم.

وی اظهارداشت: انقلاب اسلامی برگرفته از نهضت عاشورا است و با کنگره عظیم اربعین نام امام حسین(ع) جهانی شد.

وی بیان کرد: برای احیای دین باید انگیزه مردم را افزایش دهیم و هیات ها ناشر دین خدا بوده و از ظرفیت جوانان به عنوان یک فرصت استفاده کرد.

وی اضافه کرد: اخلاق و معنویت باید از مجالس امام حسین(ع) برخواسته شود و از مهم ترین موردها در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی می‌باشد.

۷۲۷۳/۳۲۱۰

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.