به گزارش ایرنا ، آیت الله سید احمد میرعمادی روز سه شنبه در دیدار جمعی از فعالان عرصه امر به معروف و نهی از منکر استان در دفتر امام جمعه خرم آباد اظهار داشت: محرم و عاشورا زمینه ساز ظهور منجی عالم بشریت است لذا باید این حرکت عظیم حسینی به مهدویت وصل شود.

وی افزود: اجتماع عظیم آمران به معروف و ناهیان از منکر با عظمت است و باید به آن افتخار کرد چرا که این حرکت ها تحقق بخش آرمان حسینی هستند.

امام جمعه خرم‎آباد با بیان اینکه  هیچ فریضه ای بالاتر امربه معروف و نهی از منکر نیست و این امر از اساس واجبات دینی است تصریح کرد: امربه معروف و نهی از منکر  دعوت مردم به توحید و مبارزه با طاغوت، مبازره با ظلم و فاسد می باشد.

به گفته وی  امربه معروف و نهی از منکر ریشه کن کردن ظلم و ستم و تعیین سرنوشت است.

آیت الله میرعمادی با بیان اینکه برخی ها قصد دارند دین را وارونه جلوه دهند و مومنان را بدهکار کرده اند و عده ای که به دنبال اسلام آمریکایی هستند طلبکار شده اند  افزود: نمی توانیم نسبت به جامعه بی تفاوت باشیم، عده ای با مظلوم نمایی قصد دارند جای ظالم و مظلوم را تغییر دهند.

نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: امر به معروف و نهی از منکر وظیفه ای سنگینی است و نیاز به استقامت دارد و ما ماموریت داریم در برابر اسلام آمریکایی، استکبار جهانی و مفسدان ایستادگی و مقاومت کنیم.

آیت الله میرعمادی تذکر لسانی و انتخاب بهترین شیوه، همگانی کردن آن، داشتن روحیه نقادانه و روحیه مطالبه گری با حفظ حرمت و بصیرت و شناخت معروف ها و منکرها را از انتظارات مقام معظم رهبری از آمران به معروف و ناهیان از منکر دانست.

وی اضافه کرد: امر به معروف و نهی از منکر باید همگانی شود و در این راستا کم کاری صورت گرفته است.

وی رونق دادن به اقتصاد و تولید، همگانی کردن اخلاق اسلامی، تلاش برای اقتدار نظام، تبعیت از ولایت را از مهم ترین معروف ها برشمرد.

وی گفت: ابتذال اخلاقی، کمک به دشمنان اسلام، تضعیف نظام اسلامی، تضعیف فرهنگ اسلامی، تضعیف علم و فناوری، فتنه انگیزی و ایجاد اختلاف از مهم ترین منکرها می باشد.

/6060/۳۲۱۰

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.