به گزارش خبرآنلاین لرستان ، شهرام زمانی در این رابطه به خبرنگار خبرآنلاین گفت : شاهیوند تنها بخش این شهرستان است که مرکز آن به شهر تبدیل نشده‌است. سیل اخیر جاده دسترسی این بخش را در ۷ نقطه تخریب کرده است. که متاسفانه با اولین بارش مجدداً راه ارتباطی روستاهای بخش شاهیوند با شهرستان چگنی و مرکز استان قطع خواهد  شد! "

وی گفت : سیل اخیر در ۸ نقطه به جاده بخش شاهیوند خسارات سنگینی وارد کرده و باعث شد جاده قبل از روستاهای چم داوود، کله هو، درمره، ورپل، چم خوشه،چشمه کوره، روستای پیر سهم الدین و آبشار دالاو تخریب و مسدود شد.

زمانی ادامه داد : در اولین روزهای پس از سیل ستاد معین استان های اراک، قم و کرمان نقاط تخریب شده را ترمیم و جاده را به صورت موقت بازگشایی کردند اما با توجه به دستور معاون عمرانی استاندار و فرماندار شهرستان جهت اصلاح این نقاط لازم است که راهداری قبل از شروع بارندگی اقدامات لازم را انجام دهد.

وضع نامطلوب زیرساختهای جاده ای در شاهیوند

بخشدار شاهیوند با بیان اینکه زیرساختهای جاده ای این بخش در وضعیت نامطلوبی بسر می برند اظهار کرد: متاسفانه علی رغم مکاتبات و پیگیری های زیاد از راهداری و حمل و نقل جاده ای استان ،اما تاکنون اقدام عملیاتی در این خصوص انجام نپذیرفته است .

وی با انتقاد از عملکرد اداره کل راهداری استان تصریح کرد: امسال سال انتخابات است همچنین باتوجه به فصل بارندگی که در پیش داریم ضرورت ایجاد راه دسترسی هموار و تعیین تکلیف معضلات جاده ای در بخش شاهیوند بیش از هر زمانی احساس می شود

شهرام زمانی در پایان گفت: باتوجه به اینکه راه ارتباطی روستاهها در زمان سیل بصورت موقت برقرار شده انتظار می رود جهت پیشگیری از وقوع حادثه ای دیگر در آینده ،اداره کل راهداری استان به وظایف خود در قبال مردم این بخش عمل کند.

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 1240621
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.