اشرف چگنی روز شنبه  در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: غیر فعال بودن کدهای درآمدی،  عدم اجرای دستورالعمل های دریافتی از سوی وزارت کشور و عدم آشنایی مکفی کارکنان شهرداری به قوانین مالی از جمله دلایل مهمی بوده که در سال های گذشته موجب کاهش درآمدها و بروز مشکلات مالی در این دستگاه خدمات رسان شهری در بروجرد شده است.

وی بیان کرد: در این راستا کمیسون مالی با همکاری شهردار بروجرد جلسه آموزشی با حضور با رئیس اداره درآمد شهرداری همدان و  جمعی از اعضای شورای اسلامی شهر و مدیران درآمدی شهرداری بروجرد با هدف آشنایی با راهکارهای جدید درآمدی شهرداری برگزار نموده است.

وی اظهار داشت: این دوره اموزشی هرماه جهت ارتقای آموزش کارکنان شهرداری به صورت آموزش ضمن خدمت برگزار خواهد شد.

رییس کمیسیون مالی و برنامه ریزی شورای اسلامی شهر بروجرد اضافه کرد: شهرداری بروجرد با مشکلات فراوانی از جمله تاخیر در پرداخت حقوق کارکنان، بدهی به تامین اجتماعی و پیمانکاران و نیز عدم بودجه کافی برای زیباسازی شهر و تکمیل طرح های نیمه تمام و توسعه مبلمان شهری همراه بوده که با اقدامات انجام شده بخش از این مشکلات برطرف شده است.

چگنی تاکید کرد: علاوه بر فعال کردن کدهای درآمدی در بودجه مصوب بر بررسی ضرورت انجام ماموریت های خارج از شهر پرسنل و ارائه گزارش ماموریت به مدیر مربوطه بررسی شد.

وی ادامه داد: در جلسه اخیر شورای شهر با حضور شهردار، بررسی متمم بودجه سال ۹۸، تسریع در انتخاب حسابرس شهرداری با طی تشریفات قانونی،  و ضرورت انطباق هزینه ها و پروژه های مدیریت شهری مطابق با کد بودجه مصوب مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

رییس کمیسیون مالی و برنامه ریزی شورای اسلامی شهر بروجرد یادآور شد: همچنین در ادامه این جلسه مقرر شد تا بمنظور برخورداری شهرداری از تخفیفات قانونی سازمان تامین اجتماعی و اداره دارایی،  در محاسبه میزان بدهی ها و طی مراحل قانونی تسریع به عمل آید.

شهرداری بروجرد دارای یک هزار و 700 نیرو است که در سال های اخیرحقوق های آنها با تاخیر پرداخت می شود.

۶۰۵۲/۷۲۷۳

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.