به گزارش خبرنگار ایرنا ، حجت الاسلام سید محسن موسوی در خطبه های نماز جمعه پلدختر اظهار داشت: براساس آخرین آمار،  الان حدود ۷۰ حواله لوازم خانگی در دست مردم سیلزده کددار شهرستان پلدختر وجود دارد که تاکنون موفق به دریافت این اقلام نشدند.

وی با تقدیر از زحمات شبانه روزی بنیاد برکت گفت:  بیش از ۴۰۰ سیلزده پلدختر مستحقق دریافت لوازم خانگی هستند که مسئولان بنیاد عنایت کنند تا این عده هم مشکلاتشان حل شود.

امام جمعه پلدختر با تبریک عید سعید غدیر، افزود: غدیر عید بزرگ و ارزش مند مسلمانان و شیعیان و جریانی بود که دین را در سایه ولایت کامل و حجت را بر مسلمانان تمام کرد.

حجت الاسلام موسوی  مسئله امامت و ولایت را یکی از دستاوردهای مهم واقعه غدیر دانست و خاطرنشان کرد: رسالت همه پیامبران با جریان غدیر و تعیین جانشین پیامبر کامل شد و تعالی انسان ها با آن رقم خورد.

وی بر اهمیت وحدت در جامعه اسلامی و مسلمین تأکید کرد و افزود:تفرقه و جدایی باعث لطمه به جهان اسلام می شود و باید با توجه به پیام غدیر جهان اسلام را به وحدت و همدلی تشویق و ترغیب و دشمنان را وادار به عقب نشینی کرد .

امام جمعه پلدختر به آزاد سازی کشتی نفت کش ایرانی توسط بریتانیا اشاره کرد و گفت: آزاد سازی نفت کش ایرانی بیانگر عزت مندی و  اثبات حقانیت ایران و شکستی مفتضحانه برای آمریکا و انگلیس است.

  /۶۰۶۰/۷۲۷۲

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.