سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان گفت: استعدادهای جوانان در برخی سازمان‌های تلفیقی به حیطه فراموشی سپرده می‌شود.

به گزارش ایسنا منطقه لرستان، قاسم ولیزاده در آیین معارفه مدیرکل جدید ورزش و جوانان بیان کرد: باید نیازهای جوانان در امر شادی نیازسنجی شود.

وی با بیان اینکه در دستگاه ورزش باید به هر دو شاخص جوانان و ورزش پرداخته شود، بر این نکته تاکید کرد که مدیر کل جدید ورزش وجوانان لرستان شاخص جوان بودن و ورزشکار بودن را باهم دارد.

او ادامه داد: بخش عمده‌ای از رسالت نشاط اجتماعی در جامعه بر عهده سازمان‌هایی است که متولی امر ورزش، جوانان، فرهنگ و مسائل اجتماعی به صورت خاص هستند و این موارد خاص سازمان‌هایی که جامعه هدفشان یک نیروی انسانی است.

او اضافه کرد: اتفاقاتی که در جامعه ما تحت عنوان آسیب‌های اجتماعی رخ می‌دهد اثرات بسیار نگران‌کننده‌ای را نمایان می‌کند.

ولیزاده با بیان اینکه وزارت ورزش وجوانان براساس مصوبه 115 وظایفی در جهت ایجاد  نشاط اجتماعی و جامعه هدف  جوان دارد  که در تعریف نشاط اجتماعی حتما باید در برنامه‌هایش این تفاوت را قائل شود، افزود: یکی از اشکالات جامعه ما این است که برنامه‌هایش شادی‌آفرین نیست، مدیران شادی را در منظر خودشان تعریف می‌کنند.

وی یادآور شد: شادی یک نمود بیرونی دارد و کسی که از لحاظ درونی از کاری رضایت‌مندی دارد اثرات این رضایتمندی در چهره‌اش دیده می‌شود.

این مقام مسئول گفت: مدیران و برنامه‌ریزان کلان کشور در بحث نشاط اجتماعی به شکلی برنامه‌ریزی می‌کنند که استنباط خودشان است در صورتی که برابر یافته‌های اجتماعی بین آنچه که متولیان و قانونگذاران شادی و نشاط می‌نامند با آنچه که مردم فهم می‌کنند تفاوت معناداری وجود دارد.

او افزود: مدیریت ورزش وجوانان همان‌گونه که در ورزش به صورت تک بعدی استعدادیابی نمی‌کند باید در حوزه جوانان که یک حوزه بسیار مهم در وزارت ورزش وجوانان است به سایر استعدادهای جوانان مثل هنری، موسیقی و ... توجه کند.

ولیزاده بیان کرد: متاسفانه  توجه به استعدادهای دیگر جوانان در برخی سازمان‌ها که تلفیقی هستند به حیطه فراموشی سپرده می‌شود و سازمان به یک بخش توجه کرده و بخش‌های دیگر فراموش می‌شوند.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.