مدیر کل آموزش و پرورش لرستان گفت: حفظ شان، منزلت و کرامت معلم خصیصه جامعه باشد.
به گزارش ایسنا منطقه لرستان، رضا زینی‌وند مقدم در مراسم افتتاح تالار فرهنگیان در اردوگاه آیت الله کمالوند اظهارکرد: تعلیم و تربیت موضوعی بسیار مهم است و بخشی از همه داشته‌ها و افتخارات استان حاصل تلاش معلمین سختکوش و ساعی استان است.
وی با بیان اینکه کلید توسعه جوامع آموزش و پرورش است، ادامه داد: سعادت و موفقیت ملتها بستگی به کیفیت تعلیم و تربیت دارد و بدون تردید آینده هر کشوری در سیمای آموزش و پرورش کنونی آن مشاهده می شود. 
مدیر کل آموزش و پرورش لرستان معلم را مهمترین عامل تعلیم و تربیت دانست و با بیان اینکه هیچ کشوری نمی تواند از سطح کیفیت معلمانش بالاتر رود، گفت: معلم عنصر موثری است که وظیفه اش پیامبری و جا پای ائمه (ع) و پیامبران می‌گذارد. 
زینی وند تاکید کرد: معلم باید در جامعه عزیزو محترم باشد و اگر می‌خواهیم به جایگاه رفیعی در ابعاد توسعه برسیم باید حفظ شان، منزلت و کرامت معلم خصیصه جامعه باشد.
وی بیان کرد: امیدواریم پیگیری وزارت در رتبه بندی معلمان به سرانجام خوبی برسد تا شاهد تغییرات زندگی معلمین در کشور باشیم. 
زینی وند اظهار کرد: استفاده از صندوق ذخیره فرهنگیان و دادن بخشی از سهام به ویژه پتروشیمی به معلمان بارقه امیدی در دل معلمان کشور ایجاد کرده که با پیگیریهای وزیر به سرانجام برسد.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.