به گزارش خبرآنلاین لرستان ، غلامرضا لطفعلیان در حاشیه جلسه مجمع عمومی و عادی سالیانه این شرکت در سال ۹۷ که در ساختمان ستاد شرکت ملی گاز ایران برگزار شد، با بیان این مطلب اظهار داشت: سال گذشته گازرسانی به شهر درب گنبد پایان پذیرفت و عملیات گازرسانی به آخرین شهر فاقد گاز استان، «شهر شول آباد» به عنوان  سردترین و صعب العبورترین شهر استان، با هزینه ای بالغ بر ۳۳۰ میلیارد ریال آغاز و همزمان با آن عملیات گازرسانی به ۴۶۰ روستا در حال انجام است.

جذب بیش از ۲۲۵۰۰ مشترک جدید
وی ادامه داد: در سال ۹۷ جذب بیش از ۲۲۵۰۰ مشترک جدید با اجرای ۴۳۶۰ انشعاب شهری و ۵۸۶۲ انشعاب روستایی انجام پذیرفته، ضمن اینکه ۹۲۰ کیلومتر شبکه توزیع اجرا شده است.
لطفعلیان در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: بیش از ۵۲۰ هزار مشترک در استان لرستان از نعمت گاز طبیعی برخوردار بوده و  درصد بهره مندی خانوار شهری استان ۹۹.۸ درصد و در بخش روستایی ۸۸.۷ درصد است که درصد خانوار  بهره مند روستایی با توجه رتبه سوم استان لرستان از لحاظ تعداد روستا در سطح کشور حائز اهمیت است . 

کسب عنوان دستگاه برتر در توسعه دولت الکترونیک و دبیرخانه هوشمند در سطح کشور


مدیر عامل شرکت گاز استان لرستان در پایان افزود: اخذ گزارش مطلوب عملکرد مالی شرکت منتهی به سال مالی ۲۹ /۱۲ /۱۳۹۷ از حسابرس مستقل و بازرس قانونی ،کسب عنوان دستگاه برتر در توسعه دولت الکترونیک و دبیرخانه هوشمند در سطح کشور و دستگاه برتر در جشنواره شهید رجایی استان، گوشه ای از افتخارات این شرکت در سال گذشته بوده و اقدامات کیفی متعددی از جمله راه اندازی سامانه AVL امداد ، پروژه مقاوم سازی ایستگاه‌های تقلیل فشار در برابر زلزله با نصب زلزله نگار و شتاب سنج به عنوان یکی از شرکت‌های گاز استانی پیشرو ، پروژه قبض در محل، نصب اولین کنتور آلتراسونیک با دقت بالا بر روی ایستگاه های CNG و ... صورت پذیرفته است .

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 1226999
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.