نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی گفت: شناسایی استعداد دانش آموزان رسالت اصلی آموزش و پرورش است.
به گزارش ایسنا منطقه لرستان، عباس گودرزی در همایش تجلیل از برگزیدگان طرح‌ها و برنامه‌های آموزش ابتدایی شهرستان بروجرد، اظهار کرد: نوآوری، شناسایی و پرورش استعدادها و پرورش ایده‌های خلاقانه از مهمترین رسالت‌های کاری وزارت آموزش و پرورش است.
وی با بیان اینکه یادگیری سه حلقه دارد، افرود: این حلقه‌ها شامل رفع خطاها و اشتباهات و جبران نقایص، یاد گرفتن برای عبور از استعدادها و ارتقاء بهره‌وری و مهمتر از همه شکستن فرایندها تغییر محصولات و ورود به دنیای جدید تحولات است.
نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس خاطرنشان کرد: در شرایطی که سیر تحولات عمیق و ناگهانی است، باید همواره به دنبال نوآوری و دستیابی به فناوری‌ها نوین بود.
گودرزی اضافه کرد: مولفه‌های کارآفرینی نوآوری، ریسک‌پذیری، جسارت در اجرای کار و حرکت در جهت ایجاد تحول است.
وی بیان کرد: پیشگامی مهمترین مولفه کارآفرینی است و برای رسیدن به چشم‌انداز ۲۰ ساله نظام باید در ابعاد علمی، اقتصادی و حوزه‌های دیگر روی پای خود بایستیم.
نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس ادامه داد: اقتدار و توان ما بالاترین پشتوانه نظام است و امروز جمهوری اسلامی در اوج عزت قرار دارد.
گودرزی اظهارکرد: پرورش استعداد و توانمندی‌های دانش‌آموزان به عنوان آینده‌سازان کشور و تلاش در جهت شکوفایی توانمندی‌های آنان باید به عنوان اولویت و ضرورت در نظام آموزشی کشور دیده شود.
وی بیان کرد: شناسایی استعدادهای نوجوانان و کودکان یکی از وظایف اصلی وزارت آموزش و پرورش است.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.