به گزارش ایرنا عباس شرفی روز یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: براساس گزارش ترددشمارهای جاده‌ای، از ابتدای فروردین تا پایان تیرماه امسال تعداد ۴۵ میلیون و ۶۳۵ هزار و ۷۳۵ دستگاه وسیله نقلیه در محورهای استان تردد ثبت شده است.

به گفته وی این تردد نسبت به مدت مشابه سال قبل با ۴۴ میلیون و ۷۴۲ هزار و ۲۱۷ وسیله نقلیه رشد ۲ درصد همراه بوده است.

وی افزود: سهم وسایل نقلیه سنگین از این میزان تردد ۹ میلیون و ۶۰۸ هزار و ۷۵ دستگاه بوده که در مقایسه با چهارماهه سال گذشته با ۹ میلیون و ۴۴ هزار و ۴۸۹ وسیله نقلیه ۶ درصد افزایش نشان می‌دهد.
شرفی از کاهش یک‌درصدی سرعت در محورهای استان خبر داد و اظهار کرد: سرعت وسایل نقلیه در راه‌های استان از ۷۷.۳ کیلومتر بر ساعت در چهارماهه سال گذشته به ۷۶.۹ کیلومتر در سال جاری کاهش یافته است.
وی ادامه داد: بیشترین تردد چهارماهه به تعداد یک میلیون و ۸۹۱ هزار و ۳۰۹ وسیله نقلیه در محور سه‌راهی چالانچولان-دورود به ثبت رسیده است.

وی اضافه کرد: این در حالی است که در چهارماهه سال گذشته محور خرم‌آباد-سه‌راهی چالانچولان با یک میلیون و ۹۳۲ هزار و هفت وسیله نقلیه بیشترین تردد را به خود اختصاص داده بود.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان گفت: کمترین میزان تردد در این مدت به تعداد ۹۸ هزار و ۸۵۶ وسیله نقلیه در محور بروجرد-بیرانشهر ثبت شده است درصورتی که در مدت مشابه سال قبل کمترین تردد با ۱۱۸ هزار و ۴۲۶ وسیله نقلیه در محور بیرانشهر-بروجرد ثبت گردید.

/۶۰۶۰/۳۲۱۰

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.