حجت الاسلام سعید مهدوی امین روز شنبه در حاشیه بازدید از پایگاه های اوقات فراغت شهرستان پلدختر در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: ۲ هزار و ۶۲۱  شرکت کننده با ۱۰۴ مربی دراستان و  ۳۰۰ نفر در پلدختر و معمولان با ۶ مربی در این پایگاه ها فعالیت دارند و آموزش می بینند.

وی افزود: با توجه به ایام تابستان و طرح اوقات فراغت هم اکنون ۱۸ پایگاه اوقات فراغت در شهرهای پلدختر و معمولان و روستاها تابعه شهرستان توسط روحانیان مستقر و اعزامی برپا شده است.

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی لرستان بیان کرد: برنامه های آموزشی، فرهنگی، اردویی، مسابقات و برنامه های متنوع تفریحی و پرورشی در این پایگاه ها در شهرستان پلدختر در راستای ترمیم آسیب و مشکلات روحی و روانی پسا سیل بر کودکان، نوجوان و جوانان در این پایگاه ها برگزار می شود.

وی اضافه کرد: تلاش بر این است که بتوان بخشی از عقب ماندگی احتمالی درسی و مشکلات آموزشی دانش آموزان که در سیل پلدختر اتفاق افتاده را پوشش داده شود.

حجت الاسلام مهدوی امین ادامه داد: تلاش می شود در زمینه غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان در تابستان در مناطق سیلزده پلدختر کار تربیتی صورت گیرد.

وی افزود: از مناطق مختلف سیل زده و آسیب های وارده در پلدختر از جمله سه واحد آموزشی که توسط کمک های  مسلمانان هند به مردم سیلزده پلدختر ارسال و توسط قرارگاه امام رضا(ع) قم بازسازی شده بازدید به عمل آمد که پیشرفت خوبی داشت.

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی لرستان گفت: همچنین ازفعالیت های گروههای جهادی تبلیغی که برای کمک در منطقه سیلزده پلدختر حضور دارند به منظور درجریان قرار گرفتن روند کار آنها و در صورت نیاز کمک به این گروهها بازدید شد.

حجت الاسلام مهدوی امین افزود: گزارشی از وضعیت فرهنگی تبلیغی و اجتماعی مناطق سیلزده به ریاست سازمان تبلیغات اسلامی کشور ارسال می شود تا بتوان  با کمک گرفتن از مقامات بالا دستی پایگاههای دایمی آسیبهای اجتماعی فرهنگی و تبلیغی را در پلدختربرپا کرد.

  ۷۲۷۲/۷۲۷۳

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.