نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی گفت: اجرای طرح فتضلاب در ونایی ضروری است.

به گزارش ایسنا منطقه لرستان، عباس گودرزی در حاشیه بازدید از ونایی در جمع خبرنگاران، اظهارکرد: مشکلات دفع فاضلاب منطقه نمونه گردشگری ونایی به عنوان منبع تامین آب شرب شهر بروجرد و اراضی کشاورزی پایین دست شایسته نیست.

وی تصریح کرد: با توجه به نوع جنس و مصالح موجود در خاک منطقه امکان حفر چاه وجود ندارد، از این رو اجرای شبکه فاضلاب آن موضوعی ضروری است که باید با قید فوریت اجرایی شود.

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس خاطرنشان کرد: مشکلات مختلفی در حوزه راه و دیگر زیرساخت‌های منطقه ونایی وجود دارد، اما رفع معضل فاضلاب آن موضوعی است که باید در اولویت کار قرار گرفته و در اسرع وقت برطرف شود.

گودرزی اضافه کرد: پیگیری‌های لازم برای رفع مشکلات حوزه آب بروجرد از جمله اجرای طرح فاضلاب ونایی در مجلس و وزارت نیرو صورت کرفته است.

وی بیان کرد: مصوبه تبدیل ونایی به شهر از تصویب دولت گذشته است، اما اکتفا به این عنوان کافی نبوده و باید اعتبارات مورد نیاز به منظور رفع مشکلات زبرساختی آن تخصیص یابد.

وی ادامه داد: تیم مهندسی و کشاورزی اعزامی از سوی سازمان آب و فاضلاب کشور به منظور بررسی معضل تصفیه فاضلاب منطقه نمونه گردشگری ونایی حضور یافته‌اند.

نماینده مردم بروجرد و اشترینان  گفت: پس از بازدید میدانی قرار است طرحی به منظور آغاز عملیات اجرایی فاضلاب ونایی آماده شده و به دنبال آن شاهد آغاز عملیات اجرایی این طرح باشیم.

 

 

Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA MicrosoftInternetExplorer4
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.