نماینده مردم سلسله و دلفان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تخریب بیساری از راه‌های ارتباطی شهرستان‌های سلسله و دلفان بر اثر سیل گفت: 120 روستا در این دو شهرستان راه مناسب ندارند.
 
به گزارش ایسنا منطقه لرستان، علی رستمیان در نشست شورای اداری سلسله که در سالن جلسات فرمانداری این شهرستان برگزار شد، افزود: متأسفانه در گزارش ارسالی اداره کل راه و شهرسازی استان به سازمان برنامه و بودجه گفته شده که سلسله و دلفان هیچ مشکل جاده‌ای ندارند در حالیکه بسیاری از راه‌های ارتباطی روستاهای این حوزه از بین رفته‌اند.
 
وی ادامه داد: این اقدام اداره کل راه و شهرسازی استان  باعث شده که هیچ اعتباری در بخش ارزش افزوده برای این شهرستان‌ها از سوی سازمان برنامه بودجه لحاظ نشود.
 
رستمیان خاطرنشان کرد: نیاز بسیاری از اهالی روستاهای بسطام سال‌هاست که از طریق زمین‌هایی که گذشتگانشان روی آن کار کرده‌اند تأمین می‌شود در حالیکه اداره کل منابع طبیعی به بهانه اینکه این اراضی متعلق به منابع ملی است مانع کشت آنها شده است.
 
نماینده سلسله و دلفان در مجلس با تاکید بر اینکه به دنبال پرونده‌سازی برای اهالی این منطقه محروم نباشید، عنوان کرد: نمی‌گوییم که قانون اجرا نشود اما تا جایی که امکان دارد با این مردم کنار بیایید، روا نیست زمین‌هایی که سه نسل بر روی آنها کار کرده است اکنون برایشان پرونده‌سازی و صاحبانشان روانه زندان شوند.
 
وی همچنین با اشاره به ستاد بازسازی معین شهرستان سلسله گفت: متأسفانه عده زیادی از افراد بشدت از ستاد بازسازی گله‌مند هستند، از رئیس بنیاد مسکن انتظار می‌رود که مجدداً پرونده‌ها را بررسی کنند تا حقی از کسی ضایع نشود.
 
رستمیان با اشاره به پیگیری‌های لازم برای تأمین اعتبار جهت خرید دستگاه سی تی اسکن برای بیمارستان امام خمینی (ره) شهرستان، ادامه داد: از طریق وزارتخانه هم جهت اختصاص آمبولانس به شهرستان پیگیری کرده‌ایم و انتظار می‌رود مدیران مربوطه هم برای پیگیری از طریق وزارت مراجعه کنند ما هم کمک خواهیم کرد.
 
وی در ادامه با تاکید بر لزوم آغاز بازسازی و ترمیم پل کاکارضا به عنوان یکی از مهمترین مطالبات مردم سلسله گفت: متأسفانه یک پل ماقبل از پل کاکارضا هم در همین مسیر دچار آسیب شده که  چنانچه بموقع رسیدگی نشود ممکن است به قتلگاه مردم تبدیل شود.
وی با اشاره به لزوم هوشیاری مدیران ادارات، گفت: ممکن است کسانی به ادارات مراجعه و به نام بنده تقاضاهایی داشته باشند، از مدیران ادارات بویژه نهادهای حمایتی تقاضا دارم که هیچ حقی را به خاطر ما ناحق نکنند. Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0in 5.4pt 0in 5.4pt; mso-para-margin-top:0in; mso-para-margin-right:0in; mso-para-margin-bottom:10.0pt; mso-para-margin-left:0in; line-height:115%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.