به گزارش خبرآنلاین لرستان، دکتر عبدالرضا بازدار در جریان بازدید از دبیرخانه کارگروه استانی شناسایی بهره برداران خسارت دیده از سیل گفت: سازمان جهاد کشاورزی لرستان با بسیج  توان کارشناسی و امکانات موجود از جمله به کارگیری ۱۳۰ کارشناس در سطح استان و سازمان ،  تاکنون تعداد ۱۷ هزار پرونده با مبلغ ۳۷۰ میلیارد تومان خسارت در سامانه سجاد ثبت نموده است.

تصویب ۵۷۰۰ پرونده در کارگروه استانی

وی افزود : تا به امروز پرونده ۵۷۰۰ نفر در کارگروه استانی مصوب شده و مبلغ بلاعوض پرداختی برای آنها بالغ بر ۱۵ میلیارد تومان محاسبه گردیده است .

رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان ادامه داد در همین راستا تعداد ۲ هزار و ۷۰۰ نفر برای دریافت تسهیلات بانکی قرض الحسنه به  بانک های عامل معرفی شده‌اند که روند پرداخت تسهیلات به آنها شروع شده است.

 این مقام مسئول اظهار امیدواری نمود: تا یک ماه آینده بخش قابل توجهی از خسارت دیدگان سیل فروردین ماه سال ۱۳۹۸ تسهیلات ارزان قیمت خود را دریافت نمایند.

دکتر بازدار ادامه داد؛ مبلغ ۲۹۰ میلیارد تومان اعتبار بلاعوض و ۳۷۰ میلیارد تومان تسهیلات قرض‌الحسنه به استان لرستان اختصاص داده شده است.

خسارت ۱۵۷۰ میلیارد تومانی به زیرساختهای کشاورزی

 سیل فروردین ماه سال جاری هزار و ۵۷۰ میلیارد تومان به زیربخش‌های  مختلف کشاورزی استان لرستان خسارت وارد نمود.

لازم به توضیح است ؛ در این بازدید مهندس صیادی معاون "برنامه ریزی و امور اقتصادی" ، مهندس خوش صفا "معاون توسعه مدیریت و منابع " ، مهندس سپهوند "مدیر حوزه ریاست" ، مهندس حقانی " مشاور رئیس سازمان و رئیس اداره روابط عمومی"، مهندس نیکخواه "رئیس اداره مخاطرات" و جمعی از کارشناسان طرح و برنامه سازمان دکتر بازدار را همراهی می کردند.

۴۶

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 1207504
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.